Gå till innehåll

Hur högt skulle jag teoretiskt kunna spela NLT FR ?


role

Recommended Posts

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

tack zyntax, men jag och datorer...... :oops:

 

som sagt ... och därför kommer förstasidan inte att komma upp här.

 

skall dock kolla pokergrapher senare och se om jag får det att funka för eget bruk, tackar för tipset !

 

hur får jag in en skärmdump/bild här i tråden om den ligger på min hårddisk ??

får bara upp att jag skall fylla i en URL när jag trycker på infoga bild ikonen här ovan.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar inte som att jag kan posta bilder.... hittade följande

 

Regler för att posta

Du får posta nya ämnen

Du får posta svar

Du får inte posta bifogade filer

Du får redigera dina inlägg

 

vad är detta för skämt ? postas ju bilder i var och varannan tråd :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

verkar inte som att jag kan posta bilder.... hittade följande

 

Regler för att posta

Du får posta nya ämnen

Du får posta svar

Du får inte posta bifogade filer

Du får redigera dina inlägg

 

vad är detta för skämt ? postas ju bilder i var och varannan tråd :evil:

Hehe...ta inte allt så hårt :-D.

 

Du får lägga upp den på nätet någonstans, tex på http://pici.se/ . Sedan länkar du bara med hjälp av medelandverktyget så dyker grafen upp här i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedär gick väl bra!

 

Om du klarar högre nivåer kan ju ingen svara på utan du får helt enkelt prova.

Lägger du inte ut din stats heller så kan absolut ingen hjälpa dig med att gissa hur du klarar högre nivåer.

 

p.s måste tipsa om dropbox för folk som vill ladda upp bilder, gratis upp till 2GB data och mycket smidigt att använda.

http://www.getdropbox.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice, då var jag inte så långt ifrån !!

trodde det var typ såhär mkt <====================>

 

då kan vi se tråden som utredd och avklarad, tack alla PF medlemmar som verkligen ställt upp och varit konstruktiva istället för att göra sig lustiga och köra bror duktig stilen.

 

God Jul !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice, då var jag inte så långt ifrån !!

trodde det var typ såhär mkt <====================>

 

då kan vi se tråden som utredd och avklarad, tack alla PF medlemmar som verkligen ställt upp och varit konstruktiva istället för att göra sig lustiga och köra bror duktig stilen.

 

God Jul !

Standard. Tyvärr tas inte lowlimit-spelares trådar på allvar på pf.nu utan de blir en lekstuga för 1000inlägg+ligan (inte alla obv). Det finns dock andra forum att posta dina funderingar om du googlar runt lite där du kan få bra råd och konstruktiv kritik.

 

God Jul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice, då var jag inte så långt ifrån !!

trodde det var typ såhär mkt <====================>

 

då kan vi se tråden som utredd och avklarad, tack alla PF medlemmar som verkligen ställt upp och varit konstruktiva istället för att göra sig lustiga och köra bror duktig stilen.

 

God Jul !

 

Det är ju omöjligt att svara på din fråga därför får du såna svar. Självklart har folk lyckats gå upp i nivåer och självklart har folk misslyckats. Du får väl testa själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

därför får jag sådana svar ?? hm så om det kommer upp en person till dig på stan och frågar "vet du var jag kan man köpa lite mjölk?" så svarar du "i närmsta affär" ? Skulle inte tro det om du inte är helt retarded, förmodligen svarar du "Ica ligger på tvärgatan där borta till höger" eller "tyvärr vet jag inte" men här på PF så verkar det finnas väldigt många som kanske skulle må bra av att stiga av dom höga hästarna och beblanda sig med det vanliga fotfolket utan att spela allan och vara överlägsna... eller ni kanske föddes med det blå blodet rinnandes i era vener ?

 

dessutom kan inte denna frågan "hur mycket bättre/lurigare är spelare på 2,5-5 och 5-10 jämfört mot 0,5-1 och 1-2 på just svs ?" vara speciellt idiotisk.

 

alla som tokvinner på Highstakes borden borde kanske inte heller inte orka bry sig över min dumma fråga utan forsätta grinda på sina $1000-2000 bord istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

dessutom kan inte denna frågan "hur mycket bättre/lurigare är spelare på 2,5-5 och 5-10 jämfört mot 0,5-1 och 1-2 på just svs ?" vara speciellt idiotisk.

 

Jag har inte spelat sådär jättemycket 2,5/5 men min uppfattning är att spelet är en hel del bättre men inte så särskilt mycket lurigare. Kan nästan vara lurigare på 0,5/1 men av helt andra orsaker än dom du frågade efter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan så vara, men inte passar det till sillen som jag tror syns i bakgrunden ?

 

Nja , du har nog rätt.

 

Ang din poker tror jag nog att du kan slå högre nivåer än 1/2 på SvS.. Men var noga med BR-kraven och känn dig för högre upp. Gå ner igen ett tag om det inte funkar , och prova igen när du bättrat på rullen. Är du hyfsat duktig/utvecklar dig kommer du att lyckas förr eller senare. Är inte direkt imponerad av motståndet på 5/10 på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar Adsl och Larzzon67 !

 

det jag oroar mig över är att man (jag) blir alldeles för vek på tex 2,5-5 och att det luktar fisk lång väg så att dom kör över mig på rena bluffar större delen av tiden.

redan på 1-2 nivån sitter det ju "grinders" som har stora stackar och är hyperaktiva och uberaggro och därigenom blir ganska svårspelade, då kan jag tänka mig att ju högre man klättrar så blir dom bara fler och fler......

 

ulaf, tack för ditt svar. 1-2 är jag ju redan på ibland med värdet på dom borden är oftast sämre än 0,5-1, vilket gör att jag skall upp på 2,5-5 och bara vid tanken så blir jag lite skakis. rulle har jag ju inte just nu eftersom jag bara har till mitt spel jag spelar idag men jag får väl göra som så att jag spelar ihop en lite större rulle och provar, det kan ju inte gå sämre än åt skogen och då får jag kliva ner till 0,5-1 igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...