anonymstruts Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 Jag har precis börjat spela på full tilt eftersom jag ville spela på en sida med rakeback. Jag skapade ett vanligt konto, är det nåt speciellt konto man behöver för att få rakeback? Känns som att jag missat nåt. Hur mycket ligger rakebacken på full tilt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 Jag har precis börjat spela på full tilt eftersom jag ville spela på en sida med rakeback. Jag skapade ett vanligt konto, är det nåt speciellt konto man behöver för att få rakeback? Känns som att jag missat nåt. Hur mycket ligger rakebacken på full tilt? 27% du har inte rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddegogogo Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 Du skulle ha signat via en affiliate för att få rakebacken som är 27%. Nu missade du det så du har ingen rb. Om du signat direkt på fullt tilts hemsida så kanske det går att lösa ändå, mejla supporten på full tilt eller valfri affesite och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zzpike Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 27% du har inte rakeback. Tror jag hört folk prata om att det görs diverse avdrag för kostnader o sånt så tydligen blir det inte 27% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 21 December , 2008 Rapport Share Postad 21 December , 2008 Tror jag hört folk prata om att det görs diverse avdrag för kostnader o sånt så tydligen blir det inte 27% mm, dom drar av för t.ex. övervärde i turrar å så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 December , 2008 Rapport Share Postad 22 December , 2008 Tror jag hört folk prata om att det görs diverse avdrag för kostnader o sånt så tydligen blir det inte 27% Brukar få 24%, men veti fan vad dom drar av för. Gör inga insättningar, uttag eller spelar några turrar heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 22 December , 2008 Rapport Share Postad 22 December , 2008 Bra tråd om FTP rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts