Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Skönt att höra att de har landat, jag har varit väldigt orolig hela tiden!

Min finaste vän,

Hade det inte varit för att jag blir bannad från forumet för att kalla dig

ars-e, hade jag nog gjort det. men nu är det inte tillåtet så jag håller tyst.

Du har inte fru och barn va?

Postad

Jag har sambo och barn och jag kan säga att jag känner igen mig. Ibland blir jag orolig när de ska åka pendeltåg eller buss :)

Jag har på nåt sätt fått för mig att jag är den enda i hela världen som kan skydda min familj, och ska de transporteras av någon annan känns det inte riktigt bra i magen...

Postad

Min finaste vän,

Hade det inte varit för att jag blir bannad från forumet för att kalla dig

ars-e, hade jag nog gjort det. men nu är det inte tillåtet så jag håller tyst.

Du har inte fru och barn va?

Det var faktiskt inte meningen att vara spydig men nu när jag läser det igen kan jag förstå att det kan uppfattas så :oops:

Hoppas att de får en trevlig vistelse i Hannover och att flyget hem går lika bra!

/Sinkin

Postad

toppace, spännande! Hur gammal är din son?

Vill bara säga att jag har åkt bli med Nusseman, och det är frågan om han inte ska vara mer orolig när han kör. ;)

- QoS

Postad

Detta hör nog hemma i allt om landvettertråden egentligen kanske, vidare så innehåller detta svar ingen info.

Att förlora kontrollen är skitjobbigt. Mormor skulle ha ha med sig mobil som vi köpt till henne. I och med att Putin skulle lämna ungefär samtidigt hade störningssändare satts in och jag fick inte höra deras röst förrens efter två timmar.

Jag var övertygad om att jag skulle gilla och vara solo. Dricka en massa bärs. Kolla hockey och annan högkvalitativ kulturfilm på tv 1000, samt en hel massa pokerspelande.

Sonen är 14 månader och börjar kunna gå och springa om han behöver :D .. Jag pratade med Klemens(sonen) i telefon men han tyckte att mormors påskägg och stora lampan var mer spännande än Pappa som sitter typ 250o kilometer bort och luktar öl.

////Hur kan man publicera en bild här???////

Well, när jag slutat tycka synd om mig själv, lirade jag en MTT och två 10$ sng. Jag vann bägge sng. I 10$ MTT var det nio priser och när det var 11 gubbar kvar så bestämnde jag mig för att attackera lite så fort jag fick riktigt "dåliga" kort. Jag hitttade Doyles hand T-2 off och höjde 4 BB från UTG+1, nästa gubbe går allin med 99. Jag synar floppen kommer 222. Han blir skitarg. Well fyra händer senare är vi ITM. Jag hittar AKs och synar ett allin bet han visar 77. Floppen kommer A K 5 Rainbow. Turn en sjua och stolta pappan Robert ute som nia.

Ha det gött mina vänner och LEV VÄL!!

/Robban

Postad
Vill bara säga att jag har åkt bli med Nusseman, och det är frågan om han inte ska vara mer orolig när han kör. ;)

- QoS

Nä du. Jag har ju förklarat för dig tidigare:

1. När Ola är med i bilen kör jag alltid dåligt. Jag tror det beror på att jag i hemlighet är livrädd för Ola och att jag inte kan koncentrera mig när han är med :)

2. Om jag och min familj kraschar när jag kör 140 på motorvägen dör ju alla, så det spelar ju ingen roll liksom ;)

3. Det är alltid lite extra kul att hetsa dig. Jag funderar på om jag inte ska sikta på nytt rekord Skärholmen-Islandstorget på lördag :)