DrRoland Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Svårt att se vad som händer ca 2.34 in här. Om det är hon som tappar ett chips eller han som knockar ner ett med fingerfärdighet och snabbhet. http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=5095 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/man-caught-video-stealing-chip-annette15-during-wsope-176516/ Citera
jkkman Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Verkar som att han utförde den första ante-stealen i NLHE. Citera
Dead-Inside Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Inte threadworthy imo. Läste det nyss på 2+2 (iom Phil tråden, såklart) och det ser uppenbarligen ut som att han trodde det var sin egen. Sen att folk dömer honom direkt i tråden är ju en annan sak. Citera
gdaily Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Det är hon själv som välter ner det. Citera
DrRoland Postad 20 December , 2008 Författare Rapport Postad 20 December , 2008 Det var så jag tyckte det såg ut, för inte är väl hans händer i närheten av hennes chipstack? Citera
Cyntax Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Hon välter den (tar sig för munnen och klappar händerna), han ser det och tar tillfället. Solklar stöld imo. I helvete heller att han trodde att det var hans. Han är alldeles för snabb för att det ska vara ett "misstag". Citera
MBengtsson Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Hon ger ju faktiskt bort det till honom. Visserligen ofrivilligt men ändå hennes eget fel som slår ner chips från sin egen stapel. Svårt att se om han är medveten om att det kommer från henne eller om han trodde han själv tappade det. Spontant känns det som hans kroppsspråk (handspråk) visar att han vet att han snor det. Roligt klipp. Skulle någon av spelarna eller båda spelarna kunnat bli diskade här? Teoretiskt alltså - om någon domare påstod att det var medvetet av båda spelarna? edit: Vi vet ju förresten inte om han gav tillbaka det till henne 5 sek efteråt. Han kanske tittade på henne och skrattade fram till hon undrade "Vad skrattar du åt? - och då lämnade han igen det. Så hade nog jag gjort om jag varit i hans situation. Citera
mikj Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 haha. solklar steal där. han är ju snabb som fan att plocka upp chipen. Citera
DrRoland Postad 21 December , 2008 Författare Rapport Postad 21 December , 2008 Han sitter ju och leker med några chips i handen. Chipset från Annette verkar ju landa precis på de chips han har under sin hand (Som är lätt höjd över bordskanten.) Tycker inte det ser ut som någon medveten stöld. Småroligt klipp var det iaf. Citera
gdaily Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 haha. solklar steal där. han är ju snabb som fan att plocka upp chipen. Vet i fan om jag hade reagerat så snabbt om jag hade stulit det, men däremot hade jag agerat reflexmässigt om jag trodde det var mitt. Had ejag snott dte så hade jag väl tänkt "ska jag ta det" och det hade tagit någon liten stund. Men jag vet inte Citera
zlarver Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 solkart att detta är en reflexmässig reaktion.... man hinner inte evalueta läget på så kort tid, han bara autograbbar chippen Citera
cG_ Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Tror faktiskt också på reflexmässigt agerande. Går för fort för att han ska hinna tänkte och sno den, om inte hans autoreflex alltid är att ta allting som han ser Citera
jkkman Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Lite tråkigt för killen faktiskt. Såg att han fått mycket skit av en del snubbar på 2+2... Citera
asfalten Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 hahah, risigt läge att sno när man sitter vid tv-bordet. det ser föribannat sjukt ut. Citera
Drunken_Penguin Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Nån som vet vem det är? Läs 2+2-tråden som DrRoland postar. Finns massor med info där. Citera
asfalten Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 haha, underbart när adam junglen går in och tycker att det inte vore omöjligt eftersom den misstänkte har slowrollat AA mot honom. förbannat synd att det inte var jeff lisandro som satt åtvid henne, förresten. det hade varit riktigt kul. Citera
Recommended Posts