Gå till innehåll

Förslag på program


DogenX

Recommended Posts

Hej!

 

Jag tänkte satsa lite mer seriöst på poker 2009.

Något jag saknar är ett bra dataprogram som hjälper mig.

Det talas ju ofta om 'pokertracker' samt 'pokeroffice'. Vilket är bäst? Är båda kompatibla med SvS och FT?

 

 

Tack på förhand!

 

(köps de lämpligast via nätet? och vad kostar de på ett ungefär)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

(köps de lämpligast via nätet? och vad kostar de på ett ungefär) <-- givetvis! (därav paranteserna)

 

Däremot står knappast vilket som är bäst, vilket är en högst subjektiv uppfattning. Ytterligare, om det nu vore så att ex. PT är bättre - alla kategoriera, tror jag knappast utgivarna för pokeroffice skulle medge det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har länge kört pokertracker men senaste året gått över till holdem manager. MEst för att PT2 hade så många brister och när de började lansera PT3 så fanns bara support för 2 siter och då var HM redan hyfsat långt fram med integrerad hud och massa annat fint.

 

 

Men jag är övertygad om att det mest är en smaksak. Ska du köpa nåt av programmen gör det lämpligen via deras hemsidor så du får en riktig licens osv, men börja nu direkt med att bara ladda ner ett, vilket som helst, och testa gratisversionen så du kommer in i det lite och kan bilda dig en uppfattning.

 

Poker office har jag aldrig ens sett men det är säkert ett helt okej alternativ. Om du inte ska göra något avancerat tror jag du klarar dig bra med vilket program som helst, statistik och historik och replay finns ju garanterat på dem alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar för svaren!

 

Trialversionen ska jag genast prova! :-D

 

Jag tyckte detta var lite motsägelsefullt då det talades om prenumeration arnnars...

 

"How much does PokerTracker 3 cost?

PokerTracker 3 which includes an advanced version of PokerAce Hud now known as PokerTracker HUD is a one time fee of $89.99 USD which is good for the lifetime of version 3. There are no recurring fees and you can upgrade to all minor releases 3.x.x for free at anytime. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...