moneysaver Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Nästan alla proffs och semiproffs ger råd i omaha att man ska jaga nötterna! Detta går ju inte hela tiden i en mtt plo har jag insett efter att lirat ett antal turrar plo på ftp. Har nån av er som kanske är bättre än jag på detta strategitips mer än nötjagning? Mvh moneysaver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Utveckla? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 kör 1 till 10 dollar buy in....men lyckas i regel fram till 1:a paus....sen helt enkelt överkörd måste jag erkänna....tröttnat på detta och inser att jag behöver tips o råd för min utveckling på plo som trots allt är görsköj.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Spela fler händer Var aggresivare och semibluffa mer Bluffa och stjäl mer (mest i småpotter och på scarecards samt där din valutbetrange är för stor i förhållande till bluffar och semibluffar nu) Dra till annat än nötter Floata oftare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 ok.....tack för tipsen....med andra ord så har jag/ är jag för feg som jag utläser det....tack för att du tog dej tid rebonius...ska lära och begrunda. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Du måste ju ha lite känsla.. Syna ai på turn med gutshot bara för det är ett "nötdrag" är knappast EV+.. Överdrivet men ya feel me? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 jo då...men inser ju nu att jag är för feg...men du har rätt....försöker ta in de ni säger....felet är att jag är inkörd på ett spår och måste börja om från början...typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts