Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelat poker i ca 2 år och mer eller mindre levt på det.

Levt kanske är fel egentligen med tanke på att jag inte har några större utgifter eller någon att försörja men jag själv har gått runt på det iaf.

På senare tiden fick jag flera oförbereda konstnader på nacken och diverse nöjen tog i princip död på min rulle.

Gul för första gången på riktigt och det kändes hemskt men samtidigt skönt att få benen på jorden igen och skaffa ett jobb. Känns nu kul, lever redan direkt annorlunda då jag inte ens kan bjuda tjejen på en piggelin.

Ändring på gång hur som helst, ska stabilisera mig igen och ta ett ordentligt brake från kortleken men planerar en comeback när jag har råd med en insättning på 10 000 kr.

Lär nog ta ett litet tag men det ska nog gå!

Vet egentligen inte varför jag skrev det men kan kännas skönt att skriva av sig! Lycka till alla andra =)

Postad

Känns nu kul, lever redan direkt annorlunda då jag inte ens kan bjuda tjejen på en piggelin.

Ändring på gång hur som helst, ska stabilisera mig igen och ta ett ordentligt brake från kortleken men planerar en comeback när jag har råd med en insättning på 10 000 kr.

Vad är det för jobb om du inte har råd att bjuda bruden på en piggelin :P

Postad

Av ren nyfikenhet och lärodom.. Hur stor var den oväntade utgiften som tog så hårt på rullen?

Och hur stor rulle hade du?

Eftersom du just kom ner från 5/10 så borde du ju iaf varit lite överrullad eller?

Lite ledsamt tycker jag, gillade våra dueller.. Men du kommer igen som alla skriver!