Gå till innehåll

Lesbismo har fått fucking nog

Lesbismo

Recommended Posts

Det brast just för mig.

Exakt detta fick mig att förstå att jag behöver bättre perspektiv på mitt kortspelande.

1. Min halvsyster på 7 somrar tappar samtliga 25 marker som ligger

på mitt skrivbord, det resulterar i ett högt ljud och en distrahering. Jag klickar fel och plötsligt ser jag en enorm virtuell markerstapel föras in till mitten - min egen.

Jag svär och undrar vad motståndaren tänkte när han såg mig trycka in min chipleaderstack med sju högt.

2. Jag skummar runt på olika nivåer hela tiden, med olika spelarantal och blindstrukturer.

Vad fan håller jag på med?

3. Jag vill skriva av mig när jag är riktigt jävla sne, utmärkt winwin-situation där ni får nöje och jag får lite terapi.

4. Det våras för julen och mina nära och kära kommer troligtvis att få inslagna kottar i julklapp om jag inte skärper mig.

5. O.C säsong 4 är inte alls lika bra som dom andra. Vad ska jag nu underhålla mig med när jag förlorar pott på pott pga bädbit.

Introduktion:

Bor i Uppsala, spelar poker. Lider av någon bokstavskombination, troligtvis något med fyra bokstäver innehållandes två D:n.

Spelar på ett nyöppnat konto på Pokerstars under just nicket Lesbismo (ingen ide att besöka Sharkscope med andra ord, jag skäms över mina föregående konton så dom hålls hemliga). Lesbismo betyder "lesbisk" på italienska för dom som undrar :D

Sysslar nästan uteslutande med SnG, men även en och annan MTT där jag med blod i munnen ibland hamnar ITM, sålänge inte ett sedvanligt mirakel sker, tex AA mot KK där kungen vänds upp på floden.

Ha så kul, PF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• 1 month later...