decoy Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Då tycker du även att T6-Torben ska ha cred? Vem är T6-Torben?? Citera
Agent Cooper Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Vem är T6-Torben?? Bedragaren som sitter högst uppe i T6-pyramiden. Citera
decoy Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Jaha, jag har för mig att det var något inslag på Insider, TV3 om det där, jag hann dock inte se det. Citera
rAilFISH Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Då tycker du även att T6-Torben ska ha cred? Ah visst , men bara om han steker tillräckligt mycket för pengarna och håller sig undan för alla som vill åt han i ungefär 10 år. Citera
Agent Cooper Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Ah visst , men bara om han steker tillräckligt mycket för pengarna och håller sig undan för alla som vill åt han i ungefär 10 år. Ok. Själv kan jag omöjligt ge cred till någon som på fullaste allvar använder uttrycket "steker". Det ger mig Peder Fogstrand-vibbar. Citera
Recommended Posts