T_RED Postad 8 December , 2008 Rapport Postad 8 December , 2008 Känner visst ansvar för att Jonas tråd inte ska bli sönderbombad av dc-snack.. Därför instiftar jag den här tråden med pompa och ståt! POMPA! STÅT! Citera
NorthQ Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 Jag kan förmodligen vara med! Citera
T_RED Postad 9 December , 2008 Författare Rapport Postad 9 December , 2008 Det blir nog du jag och Pelle, de andra gillar inte mig och Pelle så mycket sen senast Citera
Buffe Postad 9 December , 2008 Rapport Postad 9 December , 2008 Jag har inget emot Pelle, han drog bara ut mig ordentligt EN gång... Men jag tror att jag kan vara med, kan kolla med Pelle också. Citera
Tornie Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Haha jag har inget emot dig var ju tack vara mina bluffar som jag inte gick tokminus....Pelle däremot suckout boy Citera
NorthQ Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Kanske dags att höra efter om det verkligen blir något? Citera
T_RED Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Jag är som sagt på! Vi kan vara hos mig också om ni vill, men om ni inte vill kommer jag till er! Citera
T_RED Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Vi snackar väl obligatorisk DC-fylla på samtliga denna gång? Citera
Buffe Postad 20 December , 2008 Rapport Postad 20 December , 2008 Sen när är DC-fylla obligatorisk..? Jag är iaf med oavsett plats och förmodligen kan Pelle också. Citera
T_RED Postad 22 December , 2008 Författare Rapport Postad 22 December , 2008 ok nu har jag kollat med thornie... det är på G! Zalon bangar... Då är vi 4+Pelle(?) det är alltså på! Är det ngn som har problem med tiden, d v s ska äta med familj innan? Jag ska det men är förmodligen klar redan kl 18. Vi kör hos mig(!!) i Kyrkbyn...(?) Tjoflöjt! (Har marker och bräda+kortlek... bring ze mönej) Citera
NorthQ Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Kaka kan inte heller. men honom hade vi ju inte räknat med från början ändå. Citera
Tornie Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Förtydligande: DC-fylla är obligatorisk från jul till nyår när vi spelar DC. Inga socker chocker denna gång Citera
NorthQ Postad 24 December , 2008 Rapport Postad 24 December , 2008 Har laddat med rysk vodka. Å ska va nykter idag (julafton) för skjutsa runt mina päron så jag räknar med att de kommer å hämtar mig när jag tuppat av imorn! Citera
T_RED Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Postad 26 December , 2008 Härmed utser jag NoQ till fullast! Och Jag vann mest (2.2 x insats !!! Stort!!!!!!!!) Citera
T_RED Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Postad 26 December , 2008 Nästa omg dröjer väl en liten tid kanske... Annars föreslår jag att någon av Zalon Buffstah1 eller jag har inflyttningsfest snart. Typ januari! NoQ - Den andra festen är i februari (21:a). berättar mer sen, men den 21:a gäller, så sikta på det så berättar jag mer sen. Men den 21:a r d. zåiag bretta:r mer sän, mn dn 21 4r324u 0 Citera
NorthQ Postad 27 December , 2008 Rapport Postad 27 December , 2008 It was all fun. Synd att spelade lite dåligt i slutet och hade oflyt samtidigt de få gånger jag låg före. Med tanke på den fina starten jag hade.! Citera
T_RED Postad 18 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 18 Mars , 2010 Ok så Tornieboy, NoQ, Zalon, Jag och förhoppningsvis Buffstah. No external invitations, Hardcore pöker Tycker antalet är perfekt så vi kör såhär! (?) Plats? Sprittvång? Citera
Recommended Posts