Gå till innehåll

Ezkash hakar på DoN trenden...


Ezkash

Recommended Posts

Haft en dagbok förut så presentation blir kort...

37:årig snubbe som drar till Thailand nästa vecka.

 

Har börjat lira DoNs turbo med tyngdpukten på $11-$22. Brukar köra 9-12 samtidigt. Spelar mest på Hollywood men de har lite klena bonusar så har några reservsajter när bonusarna är clearade.

 

Känns som det är ganska många som inte förstår DoN men lirar ändå så man bör kunna hitta plusset trots att turbo på ongame går kvickt!

 

Kommer nog inte ha så mkt fina staplar och diagram utan bara kasta ut lite tankar och förhoppningsvis några knepiga händer. Hoppas kunna undvika att bara posta badbeathänder, men lover inget... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL.. sitter och spelar 5st på stars just nu

 

Tack!

 

Hört lite surr om att Ongame ska ändra sitt bonussystem. Väldigt få tror det blir en förändring i spelarnas favör så har sneglat lite åt PS hållet, väldigt låg rake kompenserar ju ingen eller små bonusar. 5min blindperioder borde innebära att de tar lite längre tid men ROI borde rimligtvis öka iaf... På PS så är det väl så mkt trafik på de högre DoNsen så att hajarna avancerar uppåt i systemet ganska kvickt så att man kan harva runt i fred på småborden... :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så du märker skillnad på 10 och 20? Spelar på Ongame som sagt och där tycker jag inte 20 är svårare iaf... Lite vekare spel där tom.

 

Blir nog ingen poker idag, inte nykter poker iaf... Ville egentligen avsluta min WOF bonus, har bara 600p kvar men gör det imorgon.

 

Lirat stryktips istället, blir nog storvinst.. :roll: Säkra kryss på Chelsea o Liverpool så förutsättningarna finns för bra pengar om man kan ha lite flyt en gång i livet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började förövrigt spela dons en kväll då jag spelade 10 sng och kom 4a eller 5a 8 av dom gångerna.. då kände jag det här måste ju vara nöt spelet =)

 

Igår lyckades jag innan jag la mig i sängen med bedriften att komma 6a i 4/5 dons.. så idag gick jag tillbaka och prova vanliga sng med bra resultat.

 

11sng än så länge ikväll med 5 vinster och en andra plats.. dock 3 fjärde platser tyvärr men plus rätt bra ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är ganska lätt att bubbla... :-(

 

Spelade iaf klart min bonus ikväll, är iofs dyngrak men att bara få behålla $30 av $100 dollars bonusen känns sådär...

Tyckte jag spelade ok men självkritik är väl inte min grej...

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T4-82945624-22

played at "Charleroi" for USD TC from 2008-12-06 21:33 until 2008-12-06 21:34

 

 

 

Seat 1: Thornton59 ($1,220 in chips)

Seat 2: smokingzone. ($1,495 in chips)

Seat 3: Sutemies ($1,805 in chips)

Seat 5: yvoreiken1 ($1,525 in chips)

Seat 6: otto150 ($3,015 in chips)

Seat 7: rampelnik-1 ($2,695 in chips)

Seat 9: poghos ($1,405 in chips)

Seat 10: NuBErU84 ($1,840 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

NuBErU84 posts small blind ($150), Thornton59 posts big blind ($300).

 

PRE-FLOP

smokingzone. folds, Sutemies folds, yvoreiken1 folds, otto150 folds, rampelnik-1 folds, poghos folds, NuBErU84 bets $1,690 and is all-in

 

Givet lägg eller? Det är turbo och om vi lägger kommer vi knappast ha någon FE i fortsättningen.. Men samtidigt så är det ju väldigt troligt att vi ligger under. Gambla eller vänta, vad säger ni???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ganska mkt i torsdags o nätet funkade bra, spelet betydligt sämre. Skämde ut mig fullständigt på $11 nivån, började mixa upp det med $22 för att ta igen lite. Men krävdes en $100 bonus för att minuset skulle stanna vid $7

 

Ganska segt alltså och ännu värre igår då jag inte ens kom ut på nätet... Verkar dock funka nu så inatt blir det nog ganska många games. Känns som att det inte kan gå sämre iaf, torsdagen var nog maxkass... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nätet har inte varit superstabilt på sistone men iaf bättre än mitt spel... Har under några dagars spel mött världens näst sämsta spelare och lyckats backa, stabilt! Hur kan man backa mot spelare som synar AI med två mellankort på level I-III??? Då är man inte bra iaf...

 

Blir nytt hotell på onsdag med bra lina (enligt ryktet), hittat ett ok ställe att träna på och börjar få lite färg. Bara pokern kunde komma igång som den ska så ser det bra ut!

 

Förresten har ongame kommit ut med en ny programvara eller nåt, åkt mot AA minst tio ggr idag på ca 50 Don:s. Känns som liiiite väl ofta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske dags för en liten uppdatering...

 

Hunnit byta hotell, bara en kort disconnection sen dess så det känns ju bra! Spelet går dock overkligt segt men på slutet har det iaf gått lite bättre. Nja, raset har bromsat upp iaf. Kan cleara en bonus utan att backa iaf, så ser fram mot julen med massa nya spelsugna pokerspelare! :-D

 

Annars funkar Hua Hin skapligt, lite tråkigt att bada bland alla stenar (skulle vara askul utan dem eftersom det går lite vågor). Hittat ett schysst ställe att träna på och maten är bra. Förrutom en dag då jag lyckades hitta magsjukan... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortsatt äcklig motrigg men några hålstegar har iaf missat så nu är jag iaf breakeven... :roll: Känns som det börjar bli tätt med tomtar och troll på borden så ska kunna gå lite bättre närmaste veckorna förhoppningsvis. Bra trafik kändes det som men ger mig nu och jobbar vidare imorgon!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger du m1978? Är Rasmus klar? Kan Chanko locka Sharbel till söder? Blir det galen fest om ett år eller kommer det placeras ut ett grishuvud på Årsta?

 

 

 

Skönt att se att du slutat backa rakt ut. Jag har gått ifrån dons ett litet tag och tillbaka till vanliga hederliga sng. Spelade 15st mellan $11-$27 och casha i 13 av dom så kändes stabilt. När jag får nästa bubbel period då jag bubblar 9 av 10 på fjärde plats ska jag återgå till dons igen =)

Ska själv till thai i mars men då blir det nog poker paus =)

Har jobbat som en jävla tok på sista tiden så knappt haft tid att hänga med vad som händer i fotbollen. Men det är väl närmare grishuvud än fest ska jag tippa på iaf =) god jul å låt pokergudarna vara med dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toknatt, ingenting fick stå, intenting träffa... :cry: En sån natt som brukar ha när man varit het ett tag, inte som nu bara stoppat äckelbacket. Bara en liten bonus kvar på HP, sen får jag köra på redkings till nyår. Har dock inte så mkt deg där så gular säkert det kontot med dagens form...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Lite slött med uppdateringar...

 

Iaf landat i Bangkok, drar till Vietnam om några dagar så det är smidigast så! Ska se om jag kan hitta något schysst utebad nu.

 

Pokermässigt går det sådär. Iaf klart av ett $400 steg hos RK och plussat lite på spelet så den rullen ser ok ut nu. Ska tillbaka till HP för att cleara $900. Hoppas få behålla bonusarna den här gången... :roll:

 

Nu leta pool!!! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dragit till nam nu, tycker man Bangkok är lite rörigt och svårt så absolut inte till HCMC! Satan vilken märklig stad. Helt livsfarlig trafik, blir faktiskt lite förvånad om jag inte råkar ut för nåt skit...

 

Hittat ett skräphotell att starta upp med. Är 50-50 att jag drar vidare till kusten men internet verkar stabilt här så ger det en dag till.

 

HP har ändrat sitt bonussystem så att det är omöjligt att spela där, synd fick rb oxå.. Bra dock att man kan casha ut poängen i $$$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Laddad för att lira ordentligt igår och givetvis pissar uppkopplingen på mig. Fick typ ställa de ggr jag kom in på borden. Ändå hittade man lillplusset, ongameriggen är för härlig... :roll:

 

HCMC är en grymt rörig stad även om det gick lite lättare igår. Siktar nog mot kusten efter helgen, dels för internet inte imponerar primetime för gambling och är hyfsat badsugen! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, brännde 200 000 på en burgare med pommes o 8-9 bira... Tur att dong knappt är värt pappret det är tryckt på! En hundring kändes överkommligt trots allt. ;-)

 

Körde några set med $22 uppblandat med några $33. Usel trafik på $33 dock... Hittade lillplusset trots all bira men är lite trött nu så hoppas vakna tidigt o köra lite då. Tro det den som vill! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat lite nu innan fotbollen, blandat $22-$54. Tappade morgonens plus... Mest för sessionen startade med 25 disconnections, aningen tiltande. Nu ut o köpa lite tilltugg till bollen. Skippar krogen, ska dra till Nha Trang imorgon med en svindlande hastighet. Kommer avverka 40 mil på 8(!) timmar med tåg. Känns som om man missar avgången kan man gå ifatt härket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...