-xfx- Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Var inne och spelade en vanlig 1-table SnG (HENL) på FTP där blindsnivåerna varar 6 minuter. Insåg sedan att detta benämns som "vanlig" blindsnivå medan turbovarianter är 3 minuter. Finns det inga SNG:s eller turneringar där blindsnivåer vara längre, 10 eller allra helst 15 min? Hittade faktiskt inga trots att jag letade ettag.. Tacksam för svar Citera
mikj Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Finns endel turneringar med "deep stack" testa dom. Citera
-xfx- Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Postad 6 December , 2008 Finns endel turneringar med "deep stack" testa dom. Jag hittade ett fåtal med djupa stackar, dock bara med 10 minuters nivåer - finns det inga längre blindsnivåer? Citera
martenmania Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Ökningarna sker i mindre steg på full tilt, därav de korta blindsperioderna. Citera
Recommended Posts