busen Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Tänkte avreagera mig skriftligt över teknologi som inte fungerar.. Hur dryg får tanten som snackar i telefonen bli?? lite diffust skrivet kanske, men vem har inte hört den gamla kärringen som snackar då man ex. lyssnar av sin telefonsvarare!? För c:a 5 minuter sen skulle jag radera min inbox då den vart smockfull. Enligt instruktionsboken trycker jag ned siffran 6 efter samtliga meddelanden och får gång på gång svaret "meddelandet raderas". Många knapptryckningar och fraser "meddelandet raderas" senare gör kärringen världens kovändning och lägger in "meddelandet sparat", jag trodde först att jag slintit in på ngn annan knapp och trycker 6 än en gång. Då flippar kärringen ut och sparar om alla som skulle raderats.. Vart är världen på väg när världens bästa golfspelare är svart, rappare vit, och damen i telefonen, den enda opartiska och mest monotona människa, bråkar med en Tillfällen som dessa vill jag bara trycka # --> "Jag raderas.." märker att min ilska lagt sig.. aja ha de gott, berätta gärna om Ni vart med om ngn dryg historia med telefon-damen Citera
Sisko Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Vart är världen på väg när världens bästa golfspelare är svart, rappare vit Och världens bästa rappare är då vem, Eminem? Citera
busen Postad 8 April , 2005 Författare Rapport Postad 8 April , 2005 Läste det i en tidning för ganska länge sedan..Enligt dem stämde det vid det tillfället, så är ju iofs inte fallet nu, om man ens kan kröna ngn till "bästa" rappare. Ha de gott! Citera
Milo Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 OT: Eminem suger så hårt ju, finns massa underground rappare som är skit grymma. Citera
ades_va Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Med tanke på att Eminem är en av världens bästa på att freestyla, en av de bästa i världen på att skriva lyrics och dessutom säljer mer än paris sexvideo så är det nog berättigat att kalla honom bäst. Alla kanske inte håller med, men majoriteten regerar. Citera
bzkt Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Med tanke på att Eminem är en av världens bästa på att freestyla, en av de bästa i världen på att skriva lyrics och dessutom säljer mer än paris sexvideo så är det nog berättigat att kalla honom bäst.Alla kanske inte håller med, men majoriteten regerar. En av världens bästa på freestyle? Nej knappast. En av de bästa i världen på att skriva lyrics? Det är väldigt individuellt. Tycker det är helt löjligt att kalla honom bäst. "Majoriteten regerar"? Bara för att ett lag i t.ex. fotboll har flest supportrar gör dem inte till det bästa laget. Citera
Swede Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Vart är världen på väg när världens bästa golfspelare är svart, rappare vit Och världens bästa rappare är då vem, Eminem? Vanilla Ice och Snow Citera
ades_va Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 En av världens bästa på freestyle? Nej knappast. En av de bästa i världen på att skriva lyrics? Det är väldigt individuellt. Tycker det är helt löjligt att kalla honom bäst. "Majoriteten regerar"? Bara för att ett lag i t.ex. fotboll har flest supportrar gör dem inte till det bästa laget. Lägg märke till "En av"... Visst finns det ruskigt bra newcomers i stil med Prof. P etc, men MNM är lätt en av de bättre. Men Eminem är ruskigt bra, synd bara att han fått så mkt skit för att han sålt sig till mainstream. Nej, men det fotbollslag med bäst statistik kan nog kalla sig det bästa laget. Givetvis går det inte att jämföra skivsäljning med fotboll då fotbollen är indelade i olika ligor(ett knattelag kan ha bättre statistik än Arsenal, men det gör dem inte bättrE) medan alla skivor tävlar mot varandra. Aja, iaf, jag säger inte att jag tycker att Eminem är bäst, utan jag förklarade varför han SKULLE kunna klassas som bäst. Jag tycker dock att han är väldigt bra. Citera
Papa Kubo Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Musik är inte som sport, musik är ingen tävling (förutom mellan mig och Swede då). Citera
cafka Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Vart är världen på väg när världens bästa golfspelare är svart, rappare vit Och världens bästa rappare är då vem, Eminem? Nej, det är Promoe förstås. Citera
Suppe Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Alla kanske inte håller med, men majoriteten regerar. Emimen är lika mycket bäst som Brittney Spears är den bästa sångerskan,,, majoriteten regerar eh? Citera
ades_va Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Emimen är lika mycket bäst som Brittney Spears är den bästa sångerskan,,, majoriteten regerar eh? Om Spears säljer bäst kan vi nog dra slutsatsen att hon är den bästa pop-artisten, ja. Men bästa _sångerskan_ är knappast samma sak. Citera
bzkt Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Men bästa _sångerskan_ är knappast samma sak. Orkar inte diskutera mera, men WORD på den Citera
K4lle Postad 8 April , 2005 Rapport Postad 8 April , 2005 Eminem är juh grym på freestyle, kanske inte riktigt i klass med supernatural eller nått, men jag säger bara, give me another, word for your mother, stretch armstrong my brother.... Citera
Krissan Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Vart är världen på väg när världens bästa golfspelare är svart, rappare vit Och världens bästa rappare är då vem, Eminem? Vanilla Ice och Snow Jag såg Dahlbergs inlägg och var helt inställd på att svara Vanilla Ice också. Ninja Rap rules. Citera
Orangutango Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Jag säger Milli Vanilli http://www.rangerecords.com/MILLI_VANILLI_2X2.jpg Citera
Suppe Postad 9 April , 2005 Rapport Postad 9 April , 2005 Emimen är lika mycket bäst som Brittney Spears är den bästa sångerskan,,, majoriteten regerar eh? Om Spears säljer bäst kan vi nog dra slutsatsen att hon är den bästa pop-artisten, ja. Men bästa _sångerskan_ är knappast samma sak. Om Eminem säljer bäst kan vi dra slutsatsen att han är bäst innom hiphop men det är stor skillnad på det och att vara den bästa rapparen. Citera
ades_va Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Om Eminem säljer bäst kan vi dra slutsatsen att han är bäst innom hiphop men det är stor skillnad på det och att vara den bästa rapparen. Nej, du missförstod mig uppenbarligen med "pop-artist". Om du vill dra såna här paralleler så kan vi säga att britney är den bästa pop-sångerskan och eminem den bästa hiphop-rapparen... Citera
Suppe Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Spears = En av dom bästa pop-artisterna. Eminem = En av dom bästa hiphop-artisterna. Ingen är dock bäst i sin genre på att sjunga/rappa.-slut Citera
Swede Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 sheisse bajse jag har aldrig gillat det har med tavlingar o rankning inom kultur. Smaken ar som baken, delad.... Det den ene tyker ar fagel, tycker den andre ar fisk. Att kolla pa statistik kan man saga "storst" inte bast. Sen kan man ga in och diskutera vad som menas med "storst" Flest salda skivor, mest intjanade stalar, etc. Musik skall man njuta av. Citera
Nusseman Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Kort fråga bara: Vad har Eminem och Britney Spears med kärringen i telefonen att göra? Citera
ades_va Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Kort fråga bara: Vad har Eminem och Britney Spears med kärringen i telefonen att göra? Hon ser ut som eminem och klär sig som brittan. Citera
Recommended Posts