Caroline87 Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Jag är bara nyfiken på vad ni säter FI på, jag vet att det är svagt spelat av mig men kom gärna med feedback osv är här för att lära mig Headsup, jag liten liten chiplead.. stackar på kanske 80 000~ blinds 3000/6000 Preflop: FI: raisar ca 8000 Jag: Synar med J9, ingen klöver Flop: J,2,5 2 klöver Jag: Bettar halva potten 10 000 FI: Kall syn Turn: Klöver Q Jag: Bettar svagt 10 000 igen FI: Ställer om All in Jag foldar tillslut eftersom att jag satte han på klöverdraget på floppen.. kanske dumt men ja, fiskigt spel var topic så. Vad sätter ni FI på och hur skulle ni spela handen? Citera
Bluwajt Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Går ju inte att säga i slaskigt homegame E han hyfsat seriös så tror jag Q, kanske J eller semihögt/högt pp. edit: Läste stackarna fel å trodde ni var mycket djupare. Men eftersom ni e så pass grunda kan han nog mycket väl ha färgen också. Citera
Caroline87 Postad 3 December , 2008 Författare Rapport Postad 3 December , 2008 Tack för det snabba svaret, men hur borde man spelat istället? Citera
Bluwajt Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Hade troligtvis vikt pre. Som spelat bettar jag mer på flop, typ 2/3 pot, å checkar nog turn. Citera
Mobiero Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 All in pre, som spelad, mycket större bet på flopp. Han har inte ett skit. Du måste syna hans all in också. Tumregel är väl att aldrig vika toppar HU med sådär små stackar. Citera
sulla Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 Kör bara push/fold med så små stackar Citera
Mobiero Postad 23 April , 2009 Rapport Postad 23 April , 2009 sulla säger: Kör bara push/fold med så små stackar Jajamen Citera
Recommended Posts