Gå till innehåll

Du är utmanad! (HU-beef i studiesyfte)


ST0CKH0LM

Recommended Posts

Hej!

 

Jag vill gärna utveckla mig i HU sng, så jag söker någon som vill någon spela mot mig (11 usd) på Party?

 

Det spelar ingen roll om du är bättre eller sämre än jag, huvudsaken är att du är duktig på att läsa motståndare och att du ger mig en saklig och detaljerad utvärdering av mitt spel efter tio matcher. Det kan vara utifrån parametrar som postionspel, betsizing, fisksyner, bluffar etc, etc. Jag berättar givetvis hur jag uppfattar ditt spel också.

 

Jag har hittills spelat cirka 160 HUsng 11usd och kommit ITM exakt 50% (backar raken) och måste därför bli bättre.

 

Till att börja med så gör jag bara detta med en person, men det är möjligt att det blir med flera beroende på hur lärorikt det känns.

 

Svara här eller i PM. Skriv lite om vem du är, hur mycket du spelat och vad du vill med ditt pokerspelande mm.

 

Så om någon är sugen på en skön beef (eller bara lite snabba pengar :oops: ), bring it on!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore det inte smartare att spela lägsta möjliga. Om det endast handlar om utbildning. Fast du kanske vill locka motspelare lite?

 

Ja, det spelar absolut ingen roll om insatsen är lägre, det var mest för att hitta spelare som ligger på ungefär samma nivå som jag, eller helst något bättre.

 

Dock är raken på Party är densamma även på lägre inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle kunna spela lite nu för att fördriva tiden lite och testa hur Partys struktur ser ut, men vänta dig inte någon monsteranalys av spelet efteråt.

 

Kortinfo: Är 19-årig pojkspoling som spelat från och till i 2,5 år och smålirat lite HU sng på nivåer mellan $55-$500, nu håller jag mig mest till MTTs ($30-$500) och cash game (NL1k). Finns ganska mycket mer info om du kikar in i min dagbok. =)

 

Har själv gjort liknande projekt tidigare och det var väl inte extremt utvecklande men både roligt något annorlunda iaf.

 

Är du redo för att battla lite nu på momangen? (har varit sjuk i tre dagar, knappt varken sovit eller ätit under denna period så du har helt klart bra värde;-)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hade tydligen 23 dollar på pp, jag spelar gärna någon gång. Är betydligt sämre än Kaffe men jag spelar mtt runt 10-50$ mestadels och är ganska vinnande där. När jag inte har tid/ inte finns nog med turneringar brukar jag spela 22$ HU sng eller så spelar jag Omaha shortstackat. Är också 19, om det nu gör någon skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...