MickeMaiden Postad 22 Januari , 2009 Rapport Postad 22 Januari , 2009 Björn, berätta nå roligt nu. Jegor har rätt, skriv vad ni gör nu! Har Ture gjort något stört roligt på fyllan? Vem har förlorat sjuka vad? Vi sitter här och trycker F5 var femte minut för att veta om ni lever!!! Citera
MaybePirog Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Ungefär såhär snackar Simon. Snart blir det kängurukött Citera
HSvensson Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Ungefär såhär snackar Simon. Snart blir det kängurukött HAHAHAHAAHA :lol: Trots att jag är skåning sjärv (bor iofs en bit utanför Lund) så garvar man gott åt detta. Hur lyckas man snacka så?! Citera
Roob Postad 23 Januari , 2009 Rapport Postad 23 Januari , 2009 Hur går spelet rooooooooooooooobin? ^^ Citera
MaybePirog Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hur går spelet rooooooooooooooobin? ^^ Snuddar på gulning... så dåligt man man nog säga. Själv då? Känguru smakar som torr oxfilé. Citera
BjornL1491910513 Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2009 Jegor har rätt, skriv vad ni gör nu! Har Ture gjort något stört roligt på fyllan? Vem har förlorat sjuka vad? Vi sitter här och trycker F5 var femte minut för att veta om ni lever!!! Hehe, förutom att det var folk som kastade stolar på varandra igår på open( Serber och Bosnier) och en vakt som säger till mig "dont get to emotional tonight" och sen skrattar andra kvällen på samma nattclub(kvällen innan hade jaj väl dragit i mig 2 liter vodka eller dylikt och gråtit?) äre inte mycket som händer. Det blir kanske 1k$ eventet imorrn och 3 dagar tennis mån,tis,ons. Citera
Iggan Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Hehe, förutom att det var folk som kastade stolar på varandra igår på open( Serber och Bosnier) och en vakt som säger till mig "dont get to emotional tonight" och sen skrattar andra kvällen på samma nattclub(kvällen innan hade jaj väl dragit i mig 2 liter vodka eller dylikt och gråtit?) äre inte mycket som händer. Det blir kanske 1k$ eventet imorrn och 3 dagar tennis mån,tis,ons. Varför kastade serberna och bosnierna stolar på varandra? Citera
BjornL1491910513 Postad 24 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2009 Varför kastade serberna och bosnierna stolar på varandra? Det var Djokovic mot någon bosnierfödd amerikan som spelade. Sen börjar dom kasta stolar på varandra i parken utanför Rod Laver Arena. Riktigt fjolligt imo, var en äldre tant som blev knockad Citera
Iggan Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Det var Djokovic mot någon bosnierfödd amerikan som spelade. Sen börjar dom kasta stolar på varandra i parken utanför Rod Laver Arena. Riktigt fjolligt imo, var en äldre tant som blev knockad HAHA! Synd för tanten fan fastän det är roligt. Citera
Roob Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Snuddar på gulning... så dåligt man man nog säga. Själv då? Känguru smakar som torr oxfilé. sux sux, 70/30 får inte stå, så jag spelar cg resten av månaden och hoppas på bra värde. Vilket de alltid är pga dom jävla italienarna. snart nere på femmor då? Citera
rAilFISH Postad 24 Januari , 2009 Rapport Postad 24 Januari , 2009 Det var Djokovic mot någon bosnierfödd amerikan som spelade. Sen börjar dom kasta stolar på varandra i parken utanför Rod Laver Arena. Riktigt fjolligt imo, var en äldre tant som blev knockad hahahaha , standard. Vi slutar aldrig att förvåna. Hoppas det gick bra med tanten iallall. Citera
MaybePirog Postad 25 Januari , 2009 Rapport Postad 25 Januari , 2009 Det var Djokovic mot någon bosnierfödd amerikan som spelade. Sen börjar dom kasta stolar på varandra i parken utanför Rod Laver Arena. Riktigt fjolligt imo, var en äldre tant som blev knockad lol donks snart nere på femmor då? Finns en gräns för hur mycket stolthet jag kan svälja. Sånt kan kosta. Citera
MickeMaiden Postad 26 Januari , 2009 Rapport Postad 26 Januari , 2009 ...en vakt som säger till mig "dont get to emotional tonight" och sen skrattar andra kvällen på samma nattclub(kvällen innan hade jaj väl dragit i mig 2 liter vodka eller dylikt och gråtit?) lunkbroder, du är fan one of a kind Citera
MickeMaiden Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Kan nån av er som bor med Ture be honom mejla mig eller skriva på msn? Den jäveln vägrar svara på min mejl... Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 Vi är ledsna att säga att vi har blivit tömda på pengar och sökt oss ut på gatan efter ny bankrulle. Fått in lite idag som vi är nöjda med. ERUT! JAG! Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 Oavsett motgångarna den senaste tiden så har vi det bra. Jag och Erut kom till matchstart och Simon kom bakfull till andra perioden senaste innebandymatchen(som vi ändå vann med 4-3). Så nu ligger vi säkert i topp i ligan. Tittat lite på tennis i Melbourne som var mycket trevligt och Jens åkte ur 1000$-turneringen rätt snabbt under Aussie Millions(han var dock mycket nöjd ändå eftersom det satt en extremt snygg brud vid samma bord). Now back to the grind! Citera
papiPope Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 (han var dock mycket nöjd ändå eftersom det satt en extremt snygg brud vid samma bord). Och vad mer hände? Citera
sTARVIN89 Postad 3 Februari , 2009 Rapport Postad 3 Februari , 2009 hahaha schyssta gulningsbilder =). Jag får väl joina er om det fortsätter som det gjort dem senaste dagarna... Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 Och vad mer hände? Det ryktas om att han fick nudda i hennes ena bröst. Citera
BjornL1491910513 Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2009 hahaha schyssta gulningsbilder =). Jag får väl joina er om det fortsätter som det gjort dem senaste dagarna... ty, ses på torsdag by the way. Blire att knäcka några Smirnoff Ice måntro? Citera
sTARVIN89 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Yes det gör vi, och ja det lär säkert bli några . Citera
jensax Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 Det ryktas om att han fick nudda i hennes ena bröst. Mmm, sjukt läcker hon var!! Träffade starvin och hans polare i torsdags, sköna lirare får jag säga. Ganska tråkigt folk ute i övrigt den kvällen, men träffa lite sköna svenska brudar som matade ordbajs bättre än nån jag täffat förut. Pokern går bra online, typ plus $30k senaste tiden, live är jag sjukt motriggad, typ backat $5k på resan. Fest snart, legendary! Citera
sTARVIN89 Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 haha "matade ordbajs bättre än nån annan jag träffat förut" , ja hon va lite psycho, fast snygg. Hade ni kul igår eller? Citera
Maruzi Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 fyfyfy, östatstjejer ligger ju långt ner på listan! Det ska vara skandinaver eller typ brasilianskor/italienskor. hitta dagboken nu, så jag e lite efter. men östtatsbrudar e nice ! the game grejjerna börjar ju bli så stort att det typ vänder snart, så att det är inne o fråga brudarna " ska du med hem till mig " o dom nappar direkt. var på krogen igår och då kom de en lirare fram till mig o frågade om jag förösökte peacocka. som i the game, bara en sån sak. sick. Kanske vare polarna som drev med mig, men jag peacockade dock inte iaf skön dagbok ! Citera
Recommended Posts