Gå till innehåll

Gul i Australien


BjornL1491910513

Recommended Posts

  • Svars 200
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Visst fan är tjeckiskor snygga!?

 

 

Håller med! Som partyort kan jag rekomendera Sopot i Polen om man gillar öststatstjejer. Det ligger 45 min från Gdansk. Var där i min ungdoms dagar och dissade alla stroppiga Stockholmstjejer när jag kom hem.

 

Nu har jag stadgat mig med en Stockholmska dock:oops: Men hon är vild som en öststatstjej:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med! Som partyort kan jag rekomendera Sopot i Polen om man gillar öststatstjejer. Det ligger 45 min från Gdansk. Var där i min ungdoms dagar och dissade alla stroppiga Stockholmstjejer när jag kom hem.

 

Nu har jag stadgat mig med en Stockholmska dock:oops: Men hon är vild som en öststatstjej:-D

 

Tack! Hörrni grabbar, ska vi lämna den här hålan australien och dra till.. hmm.. typ Sopot?

 

Vilket jävla helvete det skulle vara att hitta hus. Vi var på en visning idag. 40k svenska i månaden kostade det och det var omöblerat. Vi trodde att det skulle vara möblerat så vi skämdes när vi kom dit. Jensa fick ställa några frågor för att vi inte skulle se dumma ut, så att mäklaren inte skulle haja att vi trodde det var möblerat.

 

Jaja, imorgon flyttar vi in på hotell istället. Nu bor vi med två stycken holländare. Dom är dumma i huvudet. Jaja flibb flibb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Hörrni grabbar, ska vi lämna den här hålan australien och dra till.. hmm.. typ Sopot?

 

Vilket jävla helvete det skulle vara att hitta hus. Vi var på en visning idag. 40k svenska i månaden kostade det och det var omöblerat. Vi trodde att det skulle vara möblerat så vi skämdes när vi kom dit. Jensa fick ställa några frågor för att vi inte skulle se dumma ut, så att mäklaren inte skulle haja att vi trodde det var möblerat.

 

Jaja, imorgon flyttar vi in på hotell istället. Nu bor vi med två stycken holländare. Dom är dumma i huvudet. Jaja flibb flibb!

 

Den Polska riverian spöar Australien vilken dag som helst. Underbart klimat!

Lycka till med boendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ni är lite sent ute för att hitta billigt och bra boende... nyårssäsong.

 

Går alltid hitta hotellägenheter till hyfsade pris iallafall, med pool, gym osv.

 

Ja jag lirar på ongame utan problem, vene vad som strular för er dock.

 

Ni har inte varit på star city ännu?

 

Jag och Jens kanske ska spela 300+20$ turren imorrn om den finns kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte varför men får bara en "4-killar-som-sitter-helladdade-och-taggade-inför-århundradets-fest-på-springbreak-bara-för-att-inse-när-de-väl-kommer-dit-att-de-är-en-månad-för-sent-och-på-fel-ort" -feeling över hela den häe dagboken :lol:

 

Ja, typ.

 

Kommer väl orka skriva en sammanfattning hittills snart.

 

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kort sammanfattning såhär långt i punkform, utförligare rapport senare.

 

# Vissa i gänget tycker det är helt ok att sätta spöken om dom raggar på dig.

 

# Lokalsinnet hos vissa medarbetare är inte det bästa, men aldrig fel att se lite nya byggnader, eller hur björnen.

 

# Danskar är sjuka människor, fukkin wanka'

 

# Tyskar går runt å rullar egna joints hela dagarna.

 

# Vi blev 1 outade när det gäller rumskamrater första nätterna.

 

# Norrlänningen som bragar att han är drinking champ blir utkastad första kvällen, efter typ 1 bailys...

 

Gissar på att vissa kommer vilja förneka dessa händelser, men som vi säger på svenska, a coin always have to sides, but Jens is always right!

 

Nyår i Sydney är fett. Där har ni ngt att se fram mot

 

mm, kommer bli grymt. Inte helt bestämt dock var vi ska, inserder tips på vad som är bäst please!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

# Lokalsinnet hos vissa medarbetare är inte det bästa, men aldrig fel att se lite nya byggnader, eller hur björnen. - Vem fan vill se operahuset?

 

# Norrlänningen som bragar att han är drinking champ blir utkastad första kvällen, efter typ 1 bailys... - Du kommer inte vara lika kaxig efter supartävlingen då du spyr på någon brud och jag filmar skiten, PF kommer få ta del av det nu.

 

 

Vill även tillägga att jag förlorat alla vad/bets + klunsar hittills mot de andra. Motrigg nanting. Mest otur har jag på den här resan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som kan tilläggas är att en av mina bättre vänner har valt att lägga chalmersplugget på hyllan och kommer ner 5 januari(Erut på forumet). Han kommer bo med oss under hela resan.

 

Det är alltså jag som är den bättre vännen. Orkar inte skriva någon långrandig presentation av mig själv utan ni som faktiskt läser den här smörjan till dagbok får väl helt enkelt lära känna mig under tidens gång. Det ska dock bli grymt kul att kunna satsa helhjärtat på att ha ett roligare liv än Chalmers och Göteborg erbjuder.

 

PS

# Vissa i gänget tycker det är helt ok att sätta spöken om dom raggar på dig.
Go vissa i gänget! (vilka?) Vem som helst kan ligga med en snygg tjej men det krävs en riktig man för att ha sex med en ful. Eller är det bara jag som intalat mig det efter att inte fått en snygg tjej på alldeles för länge?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är alltså jag som är den bättre vännen. Orkar inte skriva någon långrandig presentation av mig själv utan ni som faktiskt läser den här smörjan till dagbok får väl helt enkelt lära känna mig under tidens gång. Det ska dock bli grymt kul att kunna satsa helhjärtat på att ha ett roligare liv än Chalmers och Göteborg erbjuder.

 

PS

Go vissa i gänget! (vilka?) Vem som helst kan ligga med en snygg tjej men det krävs en riktig man för att ha sex med en ful. Eller är det bara jag som intalat mig det efter att inte fått en snygg tjej på alldeles för länge?

Det krävs en rejäl flaska sprit för att ha sex med en ful tjej, det är ett som är säkert.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ar jag som under vissa omstandigheter skulle satta en tjej som enligt vissa beskrivs som spokliknande. MEN.... sen har inte jag som t.ex. Jensa (och bjorne) gatt in pa hostelets skabbiga luffartoalett och runkat. Jag och Simon tavlar i vem som kan vanta langst med att onanera. Nu ar vi uppe pa 12 dagar utan orgasm sa man far ju hoppas pa ligg sa att man kan halla sig lange.

 

Jensa, Bjorne... ni har ingen karaktar. Snuskgubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ar jag som under vissa omstandigheter skulle satta en tjej som enligt vissa beskrivs som spokliknande. MEN.... sen har inte jag som t.ex. Jensa (och bjorne) gatt in pa hostelets skabbiga luffartoalett och runkat. Jag och Simon tavlar i vem som kan vanta langst med att onanera. Nu ar vi uppe pa 12 dagar utan orgasm sa man far ju hoppas pa ligg sa att man kan halla sig lange.

 

Jensa, Bjorne... ni har ingen karaktar. Snuskgubbar.

 

Kvaliten pa den har dagboken hojs hela tiden! Bra jobbat boys, snart ar man en retard infor hela sverige, men vem bryr sig?

 

Jens har ju dock dragit hem tva utekvallar och runkat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...