Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävligt tråkig situation med tjejen, och efter 6 år.... Men hang in there! Och spara svamparna till framtiden, det här är inget bra läge för att experimentera med svampar. Spar det tills den dag då livet leker så kommer du får en mkt bättre upplevelse :) GLGLGL! :)

 

Håller med om att det inte är så smart att riva sina psykiska försvarsmurar om livet just tagit en otrevlig vändning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även fast jag inte vet något om dig så hoppas jag du tar min post på rätt sätt!

 

Trist att höra.

 

Men något som är sant är att det finns en jävla massa bra tjejer. Tyvärr får man leta men leta aldrig efter en likadan, jämförelse är idiotiskt när det kommer till människor. Man behöver förmodligen en period som singel, men du är snart tillbaka. Och livet som singel är ju inte dåligt det heller.

 

Osammanhängande men koncist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty för all sympati. Just nu känns det faktiskt ganska positivt, ska köra på svinhårt på träningen. Vila med poker året ut och verkligen gå in för blir bättre nästa år istället.

Som sagt så har jag haft stabil flickvän sen typ 8an med bara två små uppehåll ---> finns en hel del man velat göra men inte gjort. Så känns ändå befriande även om de är jobbigt/ledsamt osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty för all sympati. Just nu känns det faktiskt ganska positivt, ska köra på svinhårt på träningen. Vila med poker året ut och verkligen gå in för blir bättre nästa år istället.

Som sagt så har jag haft stabil flickvän sen typ 8an med bara två små uppehåll ---> finns en hel del man velat göra men inte gjort. Så känns ändå befriande även om de är jobbigt/ledsamt osv

 

OBV hänger du med till Thailand 2lax10 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävligt tråkig situation med tjejen, och efter 6 år.... Men hang in there! Och spara svamparna till framtiden, det här är inget bra läge för att experimentera med svampar. Spar det tills den dag då livet leker så kommer du får en mkt bättre upplevelse :) GLGLGL! :)

 

+111115

 

inte svamp nu.. sjukt dåligt läge. tråkigt med tjejen :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty för all sympati. Just nu känns det faktiskt ganska positivt, ska köra på svinhårt på träningen. Vila med poker året ut och verkligen gå in för blir bättre nästa år istället.

Som sagt så har jag haft stabil flickvän sen typ 8an med bara två små uppehåll ---> finns en hel del man velat göra men inte gjort. Så känns ändå befriande även om de är jobbigt/ledsamt osv

 

som vad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av Starfitter

Han är helt frågande på msn och undrar riktigt vad han gjort som förtjänar lifetimebann?

 

Juggler:

Spama om Melita gaming under en lång tid. Språkpolisande i highstakesdagboken. Och det är bara idag...

 

Vad är highstakesdagboken för nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helvete kan inte somna och jag har tidig skola imorgon :/

 

Blir nog en bra helg iaf. Kommer ner två polare till mig samt att är easylife redan här nere men bor på annat håll atm.

Fredag blir det lite kalas hos Harry(congratz btw) och utgång och på lördag ska vi antingen festa hos min kusin utanför malmö eller en vanlig förfest här med utgång. Känns på något sätt som att jag borde vilja gå ut svinhårt iom allt med exet men jag är tamefan sugen på att bara mysa och ta allt som de kmr..

Utsikterna ser bra ut mao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av Starfitter

Han är helt frågande på msn och undrar riktigt vad han gjort som förtjänar lifetimebann?

 

Juggler:

Spama om Melita gaming under en lång tid. Språkpolisande i highstakesdagboken. Och det är bara idag...

 

när vi ändå ifrågasätter lifebann kan väl valfri mod berätta varför sturedenstore är bannad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...