Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Postad
what would xlars do?

tjack?! iof bor nära rosengård... humm gå ner skrika efter lite droger kasnke?! neee vill ju abr aha lite grönt?

vem kmr hit med det kan tros? inga kranar på pf inte?! =(

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Folk brukar ju göra ngt fylleinlägg när de slinker in kl 4-5 på natten, brukar oftast tas bort dagen efter.

Men att du gör minst 20st måste vara rekord på pf. :-)

du känner inte till xlars hör jag :S

Postad

Ehm vi missade wrestlingen! Glömde bort det. I vilket fall krockade det ju med Sverige - Ungern så jag kan väl inte tänka mig att vi hade gått i vilket fall. Normalt sett säger man "aja det kommer fler chanser" men jag är inte så säker på att det stämmer i detta fall :mrgreen:

Postad
Ehm vi missade wrestlingen! Glömde bort det. I vilket fall krockade det ju med Sverige - Ungern så jag kan väl inte tänka mig att vi hade gått i vilket fall. Normalt sett säger man "aja det kommer fler chanser" men jag är inte så säker på att det stämmer i detta fall :mrgreen:

=( vet. Men har haft nollning nu i några veckor och har några till så helgerna är så jävla fullbokade ändå. Men de är lurre de kmr nya feta events även om inte lika mäktiga antar jag :P

Postad
Folk brukar ju göra ngt fylleinlägg när de slinker in kl 4-5 på natten, brukar oftast tas bort dagen efter.

Men att du gör minst 20st måste vara rekord på pf. :-)

Jag var inte ens i närheten av xlarsklass igår. Somnade vid 11 :oops:

Så för tillfället hatar jag vin, drack ca 3 liter igår, mina tänder issar så fort jag äter något nu.

Yeye ska dra tll lund om en stund och ta några bärs innan sittningen =)

Postad
varför inte sitta hemma kröka? think outside the box ffs

ja fan tack för tipset , ska halsa mer 3 liter vin ikväll och madposta 80 inlägg på pf istället istället för utgång.Sen kanske jag somnar vid 11 också..får se.

Thinkin outside the box som sagt. :-D

Postad
ja fan tack för tipset , ska halsa mer 3 liter vin ikväll och madposta 80 inlägg på pf istället istället för utgång.Sen kanske jag somnar vid 11 också..får se.

Thinkin outside the box som sagt. :-D

wp imo :)

• Skapa nytt...