Gå till innehåll

Starfitter - låsning

Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade en minisession på kanske 40 min i förmiddags. Slutade upp några BI och jag sprang riktigt bra. Tror jag drog ut med set mot stege på turn när brädan parade sig på river samt sög ut med floppat 2p som blev kåk på river :)

Självklart måste man efter en sådan session göra något i bra för karman för att motverka downswingen som obv kommer nästa session.

Så jag gick ner till coop för att köpa lite mjölk, betalade med en 20a och gav växeln till en uteligger som satt utanför. Ofc räcker det inte för storklonk men ska fortsätta dagen i samma andra med att diska upp all dig som egentligen kvinnan skulle gjort!

obv! Lirade en halvtimme till nyss(datorn laggar ihop efter det) och trodde jag var ner ordentligen efter tptk mot set loss, AA mot KK split och lite smått och gått men såg nyss att jag sluta upp coola 60 euro :-D

KARMA 4 LIFE:mrgreen:

Briljant....

Nu ska jag bara hitta en uteliggare en ösregnet!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp men det fungerar fifan ;)

Kämpar förövrigt på riktigt hårt med att gå ner några gosiga kilon.

Har gjort upp ett mysigt veckoschema för mig fram tills min födelsedag och som jag ska köra efter jag kommer tbx ner till skåneland igen

Måndag: Morgonpromenad (4kmish) grind sen bröstpass på gymmet sen grind/umgänge med kvinnan.

Tisdag: Morgonpromenad (4kmish) grind sen biceps/triceps på gymmet sen grind om umgänge.

Onsdag: Morgonpromenad (4kmish) sen grind och lite fiffel på dagen sen långpromenad/löpning på kvällen som blir runt 8 km.

Torsdag: Morgonpromenad (4kmish) grind sen mage/rygg på gymmet sen fritid, umgänge lr varfan man vill kalla det.

Fredag: Morgonpromenad (4kmish) grind sen fiffel och långpromenad på kvällen

Lördag: Gymmet efter lite frulle och köra ben/axlar för att sedan ha lite ätardag då jag får käka lite extra kolisar :-) Kan bli mys framför teven/en god middag/grind osv osv =)

Söndag: Lugn promenad blandat med diverse sysslor såsom tvätt och städning och självklart lite grind :)

Dieten har fått sig lite energi aswell:

Lever atm på minimalt med ris/pasta sen kassler/tonfisk/köttfärs/hamburgare(utan bröd)/keso.. Till detta får man gott om vatten och grillkrydda! EASYLIFE!

Länk till kommentar

lol, vet inte var handen jag kommentera ligger med spädbarnet håll på att cp:a om att göra en minfembet i pos på nl50 iaf :roll:

OKEJ:S:S:S

Antar den är gammal, inte lirat nl50 på över en månad.

btw, du är bra på mat? Tips på nötig nyttig nötfrukost ala drinkform?

Länk till kommentar

Sautan datorn laggade ihop IGEN efter en timmes lir. Sessionen började grymt och jag kände karman låg på topp. Fick betalt med mina händer och spelade allmänt awsome. Sen helt plötsligen så försvinner den och allt går åt helvete, folk börjar spela tbx som fan och jag blir plötsligt kortkall. Förgående till detta är:

Jag 3betar K3s från BB mot BTN fi synar och floppen kommer 10 hög och semitorr. Jag cbetar och fi synar. Turn plockar jag upp ett fd och shovar för strax över en pottbet och fi synar med Q10o wp att flatta den mot en 3bet...

Samma fi på ett annat bord vinner AK mot min JJ för dryga 100 BB någon minut senare.

Folk tror du direkt jag är tiltad och en kille 4betshovar 88 in i min KK. OBV hittar han stegen och jag småskriker lite och kastar katten en liten bit.

DOOOOCK ska de sägas att jag faktiskt slutade upp 25 euro ändå ^^

Nu måste jag bara göra något för att höja min karma, det räckte tydligen inte att hjälpa en ung kinesisk tjej med att hitta vägen när jag var ute och gick i pildammsparken i förmiddags :(

Länk till kommentar

Folk tror du direkt jag är tiltad och en kille 4betshovar 88 in i min KK. OBV hittar han stegen och jag småskriker lite och kastar katten en liten bit.

Här har du ett stort snesteg i din karma, kattens själ är obv en av dina förfäder som lever vidare och vill ge dig ett liv av lycka. Men om du kastar iväg katten kommer det inte bli någon lycka!

Länk till kommentar

Lättkesella, lättmjölk, en banan och någon juice (apelsin blir grymt). Jävligt nyttigt och jävligt gott :)

Låter inte alls fel :)

Är dock fruktansvärt nazi när jag deffar mot kolhydrater och juice är nyttigt men kalisarna är sick :(

Kanske dock inte fel ha lite kolhydrater sådär på morgonen så man vaknar till :P

Länk till kommentar

Låter inte alls fel :)

Är dock fruktansvärt nazi när jag deffar mot kolhydrater och juice är nyttigt men kalisarna är sick :(

Kanske dock inte fel ha lite kolhydrater sådär på morgonen så man vaknar till :P

På sistone har jag kört.

Några dl råggryn

några russin

salt

vatten

koka till önskad konsistens, servera med lätt baristamjölk och ev. bobs lättsockrade lingonsylt (jag vet, lol att det är bob men den är den godaste lingonsylt jag hittat som inte är hemgjord)

Blir helt perfekt tillsammans med en kopp gott press-kaffe 8-)

edit:

Deffar du kanske du kan skippa sylten ändå och hacka i lite rött äpple när du kokar och servera med kanel...

Länk till kommentar

samma visa.. Lira tills datorn klappar ihop, spelade semibra och slutade upp några BI, its all good! Gjorde inget att jag kastade katten, tror t.o.m han tyckte de va småroligt så de är nog expectedkarma+ på det.

Var som sagt ute gick ganska långt innan och funderar kring lite koncept och tankegångar kring ganska generella spots i spelet som jag tänkte posta. Ska nog dock inte göra det nu utan istället skriva dem i word och tänka till ordentligt innan jag gör det :P

Länk till kommentar

• Skapa nytt...