Jonasson Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Sitter just nu i en stor turre på ongame Har en jobbig LAG till vänster. Vi har båda runt 1,5 ggr average Varje gång jag har sb och limpar in i hans bb höjer han. Har ingen lust att lägga allt och han tvekar inte återhöja om jag satsar. Försöker trappa men börjar tappa tålamodet. Vad ska jag göra ??? Har ökat tempo lite och mr jobbig backar lite , har nu mer så vågar lite mer också ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 27 November , 2008 Rapport Share Postad 27 November , 2008 Denna tråden var jobbig att läsa:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 28 November , 2008 Rapport Share Postad 28 November , 2008 1. du foldar om du har en dålig hand. 2. du raisar honom om du har en bra hand. uppenbarligen spelar han ut dig så bäst är kanske att lägga eller pusha. karl möller typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts