Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Gå in i handhistory och kolla stacken vid 21.29

Har provat men kan inte hitta det. Vid blinds 12,5k 25k finns det inte fler händer...konstigt för jag satt vid samma dator hela tiden. Och har någon fått sina pengar utbetalda än btw?

• Svars 866
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag hade 2,05M när vi var 21 kvar och 2,75M när det avbröts med 15 kvar.

Jag tror jag förlorade nästan 200k på att dom räknade vid 21 spelare och inte 15.

Snarare 120-140k, dock bara en snabb överslagsräkning.

Postad

760k hade jag då.

men då var vi färre spelare också o garantisumman var högre...

kostade mig mellan 50-60k...

och din överslagsräkning e ganska fel...

haugen tappa mellan 180k-200k då garantisummorna + antalet spelare var färre...

Postad

Har inte följt med i tråden speciellt bra, skriver på toompens begäran, han har inte fått nåt samtal och han jobbar så han har inte tillgång till dator. Tror han hade runt 880k, vad bör han då få i cash ?

Postad

det finns 6 nöjda spelare och 15 missnöjda...

så enkelt är det.

det finns för övrigt enbart 6 personer i sverige som tycker det här e korrekt och okej...

jag är obv inte en av dem och kommer garanterat driva det här högre än så här och har redan krävt ett möte med högsta instans...

Postad
760k hade jag då.

men då var vi färre spelare också o garantisumman var högre...

kostade mig mellan 50-60k...

och din överslagsräkning e ganska fel...

haugen tappa mellan 180k-200k då garantisummorna + antalet spelare var färre...

Prissumman är minimalt mindre (6 utbetalningar) och antalet marker är desamma , garantisumman är 450k istället för 300k, så jag tror nog att det stämmer ganska bra. Det som påverkar mest är inte antalet spelare utan antalet marker.

Postad
Jag hade redan fått mina 24k utbetalda och får enligt markus på svs ytterligare 99k, hade typ 635k marker vid 21.29

märkligt då borde jag fått mer, hade 724000 i marker då.

Blir spännande att se underlaget.

Postad
Kan ingen göra en excelsammanställning vad de olika spelarna skulle få vid 15 respektive 21 spelare, så kan vi kolla om mitt förslag är "rimligt" eller ej som kompensation?

Tänkte göra det så fort jag får underlaget av Svenska Spel Markus

Postad

Ok. Nu är jag långt ifrån en expert på regler och rutiner vid avbrutna turneringar men varför delar inte SvS ut prispengarna enligt den markerandel spelarna hade när det var 21 spelare kvar och turneringen skulle brytas enl SvS? De två som redan hade problem med att komma in kompenseras ju givetvis med fullt inköp tillbaka inkl rake isf förutom de prispengar de får beräknat på markerandel.