MrFroggyX Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu. $1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans... 3:a nu ser jag... jobba på. Jag ligger på 198 plats får nöja mig med freerollen denna vecka http://www.betholdem.com/7500weekly.asp Vilken dag och svensktid nollas leaderboarden? Klockan 06:00 på fredags morgonen. Svensk tid. Tror jag allifall. Men tänk på att bonusen räknas bort från eran rakeback.. Så om du får 55% i RB och vinner dom $1000 så blir ju bonusen "bara" $450. oh fan, tror du även det gäller Leaderboard freeroll vinst? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 17 Januari , 2006 Rapport Share Postad 17 Januari , 2006 Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu. $1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans... 3:a nu ser jag... jobba på. Jag ligger på 198 plats får nöja mig med freerollen denna vecka http://www.betholdem.com/7500weekly.asp Vilken dag och svensktid nollas leaderboarden? Klockan 06:00 på fredags morgonen. Svensk tid. Tror jag allifall. Men tänk på att bonusen räknas bort från eran rakeback.. Så om du får 55% i RB och vinner dom $1000 så blir ju bonusen "bara" $450. Jag är 100 på att bonusen INTE räknas bort från rakebacken. Ställde den frågan till RB-sidan i höstas och de menade att bonusen är utöver rakebacken...dessutom matchar rb-sidan 1000$bonusen med 300$ extra om man vinner. Är det betrake.com du kör med eller någon annan sida froggy? Det ser för övrigt mörkt ut att vinna leaderboard denna vecka för mig...ligger 5000p efter...fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrFroggyX Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 Ok.. Då har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 20 Januari , 2006 Rapport Share Postad 20 Januari , 2006 Gillar Betholdem's weekly $7500 Leaderboard http://www.betholdem.com/freeroll.asp mmm, jag försöker vinna deras leaderboard denna vecka. Ligger fyra på listan just nu. $1000 bonus för en veckas intensivt spel sitter fint men för min del måste jag spela åtta st 6-manna bord parallellt ( $.5/1nl)för att ha en chans... Puh, slutade tvåa och inkasserade $500 av betholdem plus $200 som rb-sidan alltid matchar andrapriset med. Tanken var ju att jag skulle vinna skiten på $1300 och att spelvinster+rakeback bara skulle vara en extra bonus denna vecka. Istället gick jag +/-0 på spel+RB så det enda jag plussa denna vecka var just $700-bonusen för andraplatsen...värdelöst. Var så mycket svårare att hålla uppe spelkvaliten med 8 bord på 0.5/1nl än med 6 bord som jag brukar lira...(6-seats). Nä, det blir nog inga mer försök att vinna leaderboard på ett tag nu. Mycket speltid och lite inkomst för mödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Hur får man betholdem points AKA BP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chatchthemo Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 jag har fått ett mejl av dem som säger att jag ska faxa in kopior på is, visa och en disclaimer där jag bla ska fylla i hela kontokortsnumret. Detta är lite märkligt eller? Nån? Å det verkar vara brådis, innan 48 timmar annars fryser de pokerkontot. hjälp jag skulle också ta ut pengar från kontot,fick beskedet att skicka in en creditcarddisclaimer, fixade det och fick faxnummer av supporten provade att faxa, men det fungerade inte (3 olika fax#) kontaktade supporten igen fick då förslaget att scanna in disclaimern och maila,så där är jag idag, har inte provat det än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 18 Juni , 2006 Rapport Share Postad 18 Juni , 2006 Nu är det ju så att man behöver bara 250 rakade händer för 250$ i bonus. Så jag msåte sätta in 500$ för att få 250$. Men vad som bekymrar mig är ju alla klagomål i denna tråd om att få ut pengarna ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Det jag gillar med betholdem är deras 24h NETeller uttag. Tog 24h att ta ut pengar tillbaka till NETeller utan att de ens fråga om det var jag. Kanske inte behövs eftersom pengarna kom från NETeller. Jobbigt att deras leaderboardlista inte går att kombinera med bananförsäljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Master M Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Har spelat på Betholdem nu i 1 år kanske och allt har väl i princip funkat "prima". Nyligen (eller kanske för 1-2 mån sen) uppstod ett problem. Helt plötsligt slutade "player notes"-funktionen att fungera. Jag kan fortfarande klicka på valfri person runt bordet och ta "edit player notes" för att sedan skriva valfri kommentar. Men när jag ska spara anteckningen, så sparas inget. När jag efteråt vill kika på min note, så är fönstret tomt. Jag har testat spela på flera olika datorer, närmare bestämt 4 st. och note-funtionen fungerade endast på 1 dator. Skumt. Jag har mailat supporten två ggr om detta, men som folk redan konstaterat är de inte direkt snabba av sig. De säger att de skickat vidare mitt mail till den tekniska supporten. Nu har det gått ~1.5 mån sen jag skicka mitt första mail och jag sitter fortfarande lite smått handikappad runt borden utan mina värdefulla notes. Är det någon som upplever/har upplevt samma problem och har genomfört ngra åtgärder? Kan det vara någon inställning jag råkat komma åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Har spelat på Betholdem nu i 1 år kanske och allt har väl i princip funkat "prima". Nyligen (eller kanske för 1-2 mån sen) uppstod ett problem. Helt plötsligt slutade "player notes"-funktionen att fungera. Jag kan fortfarande klicka på valfri person runt bordet och ta "edit player notes" för att sedan skriva valfri kommentar. Men när jag ska spara anteckningen, så sparas inget. När jag efteråt vill kika på min note, så är fönstret tomt. Jag har testat spela på flera olika datorer, närmare bestämt 4 st. och note-funtionen fungerade endast på 1 dator. Skumt. Jag har mailat supporten två ggr om detta, men som folk redan konstaterat är de inte direkt snabba av sig. De säger att de skickat vidare mitt mail till den tekniska supporten. Nu har det gått ~1.5 mån sen jag skicka mitt första mail och jag sitter fortfarande lite smått handikappad runt borden utan mina värdefulla notes. Är det någon som upplever/har upplevt samma problem och har genomfört ngra åtgärder? Kan det vara någon inställning jag råkat komma åt? Har du testat att installera om klienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Master M Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Nej, men har laddat ner programmet hos bekanta för att testa och det fungerade bara på 1/3 datorer. Borde inte vara ngn skillnad, men jag ska testa ominstallera nu, så får vi se. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Nej, men har laddat ner programmet hos bekanta för att testa och det fungerade bara på 1/3 datorer. Borde inte vara ngn skillnad, men jag ska testa ominstallera nu, så får vi se. Ok. Kan tillägga att jag kör på 2 olika datorer utan problem. Känns som det borde vara något fel på filen som sparar notes på din hd men det verkar ytterst märkligt när det inte funkar på andra datorer heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 8 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2006 Läser många olika bud angående betholdems uttagsmetoder. Är det lätt eller är detv krångligt att ta ut/ sätta in pengar på BetHoldem. Skulle också va bra o veta om det finns några andra negativa saker med BetHoldem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Läser många olika bud angående betholdems uttagsmetoder. Är det lätt eller är detv krångligt att ta ut/ sätta in pengar på BetHoldem. Skulle också va bra o veta om det finns några andra negativa saker med BetHoldem. Lätt med Neteller. Uttag tar dock några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inkassera Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Läser många olika bud angående betholdems uttagsmetoder. Är det lätt eller är detv krångligt att ta ut/ sätta in pengar på BetHoldem. Skulle också va bra o veta om det finns några andra negativa saker med BetHoldem. Min erfarenhet är att det är lätt och går fort, detta med neteller. Och snabbast går det om du har skickat in scans på id och en räkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 16 November , 2006 Rapport Share Postad 16 November , 2006 Enligt min affe ska BetHoldem växlas till BoDog. Hittade denna artikel efter att ha googlat lite http://se.pokernews.com/nyheter/2006/10/bodog-koper-betcorps-spelverksamhet.htm Skickar ut detta för att höra om nån vet mer plus för att informera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 vad har hant med betholdem.com kommer inte ens in pa sidan, jag maste ladda ner klienten... hjalp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Jag kommer heller inte in på betholdem.com eller på betwwts.com men jag är inne i primaklienten. Kanske växlar de över till bodog?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 verkar inte som pokern ska flytta på ett tag iaf: Sharise S: Welcome to Live Chat Support, I am your Customer Service Representative, how may I assist you? fredrik: hello fredrik: i read that you have been bought by bodog, is that true? Sharise S: That is correct, Fredrik. fredrik: so your pokerclient will move to bodog network? Sharise S: That much is still uncertain at this point. We will update you of any such changes in the future. fredrik: ok, ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edison Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Någon annan som har connection problem nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 19 Februari , 2007 Rapport Share Postad 19 Februari , 2007 KOm inte in så jag ladda ner och installera om så nu är det enda bodog jag lyckas ladda ner så jag antar att de har bytt... synd och jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts