Gå till innehåll

The Well - Erut


Erut

Recommended Posts

Stakes?

Hur gammal?

kr/timma i coaching?

Spelvariant du coachar?

Är dy lycklig?

Får du tjejer(killar?) mestadels på ditt utseende eller på din personlighet?

Hur ser du på droger?

 

19 år

börjar för slavlön sen snabbt stigande om folk uppskattar mig och sprider det.

NLHE CG

Lycka är en relativ term, jag anser mig lyckligare än snittsvensken men jag är inte lika lycklig som när jag levde på poker i Australien.

Jag är ju pokergrinder, de får inte tjejer.

Jag är liberal när det gäller det mesta inklusive droger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför blev American Idiot blivit så upphaussat när Green Day tidigare släpp mycket bra material?

 

Har du någon gång sagt eller skrivit ordet upphaussat? Har jag stavat det rett?

 

Vilken låt av följande är bäst?

 

 

 

 

Vilken hd synar du i en tremannasatellit (winner takes it all) när du första handen sitter i bb, utg openpushar och sb synar?

 

edit: Hur gammal var du när du levde på poker i Australien och hru länge bodde du där?

 

Vilka nivåer spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart bor du?

Hur kommer det sig att du har pluggat i höst, gick ut gymnasiet i våras är 19 och ändå haft en tid i australien som grinder?

Vad är din bästa egenskap(inte pokermässigt)?

Vad är din sämsta?

Har du haft någon relation någon gång under gymnasietiden?

Har du rökt på?

Har du testat något annat?

Bourbon cola eller en white russian?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför blev American Idiot blivit så upphaussat när Green Day tidigare släpp mycket bra material?

 

Har du någon gång sagt eller skrivit ordet upphaussat? Har jag stavat det rett?

 

Vilken låt av följande är bäst?

 

Vilken hd synar du i en tremannasatellit (winner takes it all) när du första handen sitter i bb, utg openpushar och sb synar?

 

edit: Hur gammal var du när du levde på poker i Australien och hru länge bodde du där?

 

Vilka nivåer spelar du?

 

Måste jag gissa så är det för att det är inne att klaga på hur dumma amerikaner är.

Har aldrig skrivit upphaussat tidigare och endast sagt det ett fåtal gånger. Det är helt rett stavat.

Father and son är bäst, riktigt skön faktiskt.

För att kunna svara på HD-frågan måste du berätta mer: hur dyrt inköp? hur många big blinds sitter man med? hur långsam struktur?

Jag var 19 när jag levde 3 månader i Australien över förra vintern men levde på poker från att jag tog studenten (egentligen lite före då jag flyttade hemifrån redan i maj) tills jag började plugga igen i augusti i år.

Spelar 3-6 $ och när jag inte får motstånd där snabbt så öppnar jag även ett 2-4-bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I samband med att jag tänkte börja lite smått med coaching tänkte jag att det kunde passa med ett dygn i brunnen. Fråga på om vad som helst!

 

Varför blev American Idiot blivit så upphaussat när Green Day tidigare släpp mycket bra material?

 

Har du någon gång sagt eller skrivit ordet upphaussat? Har jag stavat det rett?

 

 

Borde stavas Haussat, eftersom det är svårt att haussa ner något....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tell us about your family?

Har du en fräsch morsa?

Har du sett din mor naken på senare dar? Om ja, hur var din reaktion?

Är du oskuld? Om nej, sen när?

LSD, ja eller nej?

Om du ska bjuda på en egenlagad trerättersmiddag med tillhörande dryck, vad blir det då?

Skate eller EMO?

Cola eller Pepsi?

Dr pepper eller Vanilla coke?

Har du fb kuk? Om nej, önskar du att du haft det?

Grövsta lagbrottet du begått? Berätta detaljerat.

Någonsin funderat på att begå självmord? Behöver inte vara seriösa tankar utan mer att tanken slagit dig en kort stund?

Om ja, vad skapade den tillfälliga ångesten?

Om nej, varför är livet så mycket värt?

Kan allt köpas för pengar?

Tror du att du blir häftig av att sitta i en Well på pf?

Nick på 2+2?

Är du bisexuell?

Kill Mary Fuck på Brandborn, Othello, Cyntax?

Tycker du mina frågor är jobbiga/omogna/whatever?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tell us about your family?

En lillasyrra, en storebrorsa, en mamma och en pappa

Har du en fräsch morsa?

Har för mig att någon sa att hon kom på en andra eller tredjeplats bland kompisgängets morsor kompisgänget

Har du sett din mor naken på senare dar? Om ja, hur var din reaktion?

Nej

Är du oskuld? Om nej, sen när?

NEj, sedan jag träffade Anna

LSD, ja eller nej?

Nej

Om du ska bjuda på en egenlagad trerättersmiddag med tillhörande dryck, vad blir det då?

Grillad Halloumiost på rostat bröd med tomatröra och färsk basilika med rödvin till förrätt. Sen grillat fläskfile med ugnsbakad klyftpotatis och bernaisesås till huvudrätt, eventuellt med samma vin. Efterrätten skulle jag googla fram något recept till

Skate eller EMO?

Skate

Cola eller Pepsi?

Cola

Dr pepper eller Vanilla coke?

Vanilla coke

Har du fb kuk? Om nej, önskar du att du haft det?

Nej. Jag tror jag önskar det, inte helt säker på vad det innebär dock

Grövsta lagbrottet du begått? Berätta detaljerat.

Snattade en godispåse

Någonsin funderat på att begå självmord? Behöver inte vara seriösa tankar utan mer att tanken slagit dig en kort stund?

Ibland kan jag fundera på olika coola sätt att dö utan att själv må dåligt. Längre än så har det inte gått

Om ja, vad skapade den tillfälliga ångesten?

Om nej, varför är livet så mycket värt?

Jag håller med den filosofiska grenen absurdism på många sätt. Alltså att livet helt saknar egentlig mening men eftersom vi ändå lever här och nu kan vi lika gärna njuta medans det varar. Att då begå självmord vore ett enormt slöseri. Skulle jag bli deprimerad och inte se någon utväg någonsin skulle jag inte ha några problem (tror jag) att ta livet av mig.

Kan allt köpas för pengar?

Nej

Tror du att du blir häftig av att sitta i en Well på pf?

Nej

Nick på 2+2?

Aldrig postat där

Är du bisexuell?

Nej

Kill Mary Fuck på Brandborn, Othello, Cyntax?

Jag skulle gifta mig med Cyntax för hans skatteplanerings-tips. Sen ligga med Othello och döda Brandborn, har väldigt dålig koll på de så jag kan inte motivera det valet

Tycker du mina frågor är jobbiga/omogna/whatever?

En fin blandning av omogna och tråkiga frågor men även några få intressanta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart bor du?

Hur kommer det sig att du har pluggat i höst, gick ut gymnasiet i våras är 19 och ändå haft en tid i australien som grinder?

Vad är din bästa egenskap(inte pokermässigt)?

Vad är din sämsta?

Har du haft någon relation någon gång under gymnasietiden?

Har du rökt på?

Har du testat något annat?

Bourbon cola eller en white russian?

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka nivåer har du tänkt coacha på? HU eller 6manna ?

Jag tror att jag kan bidra mest till en hyfsat duktig $1-2-spelare men 0,5-1 och 2-4 skulle funka också. Jag brukar själv öppna 4-persbord på ongame och då blir det ofta hu i början, ibland rätt länge, så både HU och 6-manna skulle gå. Beror lite på vilka som vill coachas.

Var spelar du och vilka nick använder du?

Jag spelar på ongame under nicket ERUT12524

Hur mycket har du vunnit på poker?

Totalt skulle jag gissa på runt en mille men jag har inte fört någon statistik och spenderat mycket under flera år så någon exakt siffra kan jag inte ge

Hur mycket har du vunnit i år på poker?

cirka 400k SEK

Bor du hemma?

Bor varken hos föräldrarna eller i staden jag är uppväxt men det börjar kännas som mitt hem ändå

Hur gammal är du?

20 år om en vecka

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart bor du?

Göteborg

Hur kommer det sig att du har pluggat i höst, gick ut gymnasiet i våras är 19 och ändå haft en tid i australien som grinder?

Menade så klart inte i våras, tog studenten året innan och alltså haft ett år efter det som jag levde på poker. Är född 1988.

Vad är din bästa egenskap(inte pokermässigt)?

Att jag är smart

Vad är din sämsta?

Inåtvänd

Har du haft någon relation någon gång under gymnasietiden?

Inget seriöst

Har du rökt på?

Ja

Har du testat något annat?

Nej

Bourbon cola eller en white russian?

White russian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Favoritband?

Svårt att säga men de första jag tankade hem efter att ha formaterat om hårddisken var radiohead och the rolling stones magazines topp 500-lista

Vilken gymnasieutbildning (linje) har du?

Natur

Hur gammal var du när du började spela?

Gick i åttan eller nian

När (vilken ålder) började du plussa bra på poker?

Har plussat mer och mer för varje år men det var först under senare delen av gymnasiet jag insåg att jag skulle kunna leva på pokern

Vilket år är du född 88 eller 89?

88

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm.. Hur många händer snittar du per månad och hur många av det är från HU bord?

Antalet händer per månad varierar numera kraftigt beroende på hur mycket tid jag måste lägga på skolan. Har bara statistik från november pga en omformatering men i november har jag spelat 13000 händer varav 3300 HU

Hur många timmar per månad spelar du?

Samma varians där men snittar kanske 60-80 timmar i månaden

Hur många timmar per månad ägnar du åt att studera poker?(cr/dc videos,artiklar,PT etc)

Brukar se på CR-videos hyfsat ofta, lika mycket för att få upp suget inför en session som för att lära mig. Sen funderar jag ofta över olika koncept eller sessionen jag nyss spelade när jag sitter på spårvagnar eller ska sova, vet inte riktigt om det räknas

 

Tycker du att du är snygg?

Jag är väl medelsnygg skulle jag gissa. Vad jag själv tycker varierar, efter en stor pokervinst kan jag stå och beundra min kropp framför spegeln och vissa dagar, tex bakisdagar, vill jag bara gömma mig.

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...