Gå till innehåll

Coaching erbjudes - gratis!


Erut

Recommended Posts

Kanske inte det perfekta forumet men hittade inget bättre.

 

Jag tycker det vore kul att prova på att coacha och tänkte därför börja erbjuda coachning, främst till de som spelar runt 1-2 $ NLHE. Jag är själv en 3-6 $ NLHE regular på Ongame under nicket ERUT12524. Jag spelar 2- till 4-persbord men spelade 6-mannabord under min tid då jag levde på poker på prima (pluggar nu). Känner att jag har bra edge även på 2-4-regs men kan inte lova lika bra resultat där. Då jag är något av en doldis här på PF tänkte jag dels ta ett dygn i brunnen (poker off topic/the well) och dessutom ge ett par gratislektioner till två elever för att förbättra mitt personliga varumärke. När de sedan (förhoppningsvis) lovordar mig kommer jag att börja ta betalt för mina tjänster.

 

Konceptet jag lurat på är att eleven spelar in en session och lägger till ljud där han berättar hur han resonerar. Jag kollar på videon och gör anteckningar. Sedan träffas vi på msn eller per telefon och jag ger mina synpunkter och förslag medans båda har videon uppe och kan spola mellan olika händer. Därefter försöker eleven implementera förslagen och efter en vecka eller så kan det vara dags för en till session.

 

Frågor om vem jag är som person, mina meriter inom poker, min spelstil osv tänkte jag att vi kunde ta i brunnen (iaf första dygnet) och frågor om coachningen kan vi ta här. Är ni intresserade eller undrar över något så kan ni skicka ett PM. För att ni ska ”kvala in” till gratislektionerna vill jag dock att ni har koll på BR-management, spela runt 1-2 $ och kan grunderna inom poker. Optimala eleven vore en 1-2 $ regular som vill ta steget upp till 2-4 $ eller bara vill förbättra sin win rate på nuvarande nivå.

 

Skulle intresset vara för svalt lägger jag ner hela iden på att coacha och ger då inga gratislektioner.

 

/Erut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...