Gå till innehåll

Svenska spels SM


grebgokz

Recommended Posts

De har ju fixat till strukturen i år. Så det blir klart spelvänligare än förbundets/Unibet. Tvärtom förra året.

 

Jag spelar ME, SH och HU. Har lärt mig lite PLO vilket jag tycker är ett roligt spel (på Stars 1/2 cent iaf), så kanske det eventet också. Som ett tribute till felanmälningar man har gjort till Partys limit turrar funderar jag på att spela detta märkliga spel. Mellan 3-5 events för mig alltså. Synd bara att det är filmfestival samtidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supertråkigt SM ju, inget ovanligt alls med turneringarna förutom att de heter "SM". Inga ringar eller addade livepaket eller någonting. Blä.

 

Bara hundratals Svenssonfiskar som inte kan vänta på att bli korade "Sm-mästare" och mer än gärna pungar upp 2 lax för detta. Mer värde i en och samma turre är det nog ganska så svårt att hitta.. Jag ser bara på det som ett gyllene tillfälle att vinna massa stålar, sen att det heter "SM" kvittar imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en duellsat med 3 priser till HU-sm igår .

Jag förlorar min "semifinal" och får tredjepriset och han andra som åkte ur sin semi blev utan pengar:D

Har SvS inga regler i sånna lägen eller det är helt enkelt han som åker ur sin semi först som blir fyra?

Hade jag blivit fyra hade jag blivit sjukt förbannad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju medela att svenskaspel snor pengar från dm-deltagarna som skulle gått till sm men som nu inte existerar! Under dm så gick svenskaspel ut med att var 20de från varje dm skulle få biljett till sm! Det var spelarna själva som betalade platserna vilket gjorde att om det är 20 deltagare skulle inköpet från 4 st fösvinna för att göra en sm plats. Problemet var bara att om det anmälde sig 75 som i dalarnas så blev det 3 platser och pengarna som inte fyllde den fjärde försvann! dom tog alltså 1500 kr fårn det dm! Deras ursäkt var att pengarna skulle gå till "sm". Kontaktade deras support idag då ljög dom ihop att pengarna fanns i dm vilket dom inte gjorde! Bojkotta detta "sm"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gebban säger stämmer. Vet inte om det är OK att länka till flashback trådar men gör det ändå där det står lite mer "utförligt" om än slarvigt.

 

https://www.flashback.info/showthread.php?t=775928

 

Och som ni ser 1950 x deltagarantalet = prispott.

 

Inge adderade som de berättade pratade om när man ringde och frågade varför det försvunnit pengar ur DM...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju medela att svenskaspel snor pengar från dm-deltagarna som skulle gått till sm men som nu inte existerar! Under dm så gick svenskaspel ut med att var 20de från varje dm skulle få biljett till sm! Det var spelarna själva som betalade platserna vilket gjorde att om det är 20 deltagare skulle inköpet från 4 st fösvinna för att göra en sm plats. Problemet var bara att om det anmälde sig 75 som i dalarnas så blev det 3 platser och pengarna som inte fyllde den fjärde försvann! dom tog alltså 1500 kr fårn det dm! Deras ursäkt var att pengarna skulle gå till "sm". Kontaktade deras support idag då ljög dom ihop att pengarna fanns i dm vilket dom inte gjorde! Bojkotta detta "sm"

 

Jag ställde samma fråga och fick följande svar, att den som hamnade på 4:e plats fick de pengarna som blev över. Så de tre första fick SM-inköp och 4:an alltså de resterande 1500 kronorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...