Gå till innehåll

NLT - Trn, 5/4, €20k på 24hPoker, Skanke vann!

Recommended Posts

• Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad
Er två kan man väl gagga i ett par månader, baserat på gamla meriter? ;)

Hejja Skanke förresten!

Nu ska du inte vara sån :P E tillbaka om 23 hrs.

vafan jag blev gaggad i 6 dygn!

det kvittar iofs men ändå!!

Postad
skruva upp tempot nu skanke.. du måste lira aggressivare när ni är så några vid bordet.. du har ju blindat bort 1/3 av din stack!

Jag måste erkänna att jag lirat lite fjolligt, men det bästa jag sett är typ 93o sista tiden och alltid är det någon som trycker till innan.....

Postad

Tackar Joker, hoppas att man får svar om vad som händer snart är tok sliten....

Jag tvekade lite en gång mot slutet och valde fel beslut. Hade jag tryckt till då hade minst en man åkt och jag varit chipetta igen.

Jag hade glömt att turneringen var idag och loggade bara in för att kasta bort mina sista vip på sitandgo, kom trea i en 20euros för 2000vip och nu sitter man med chans till storkovan

Postad

man börjar med 2000 , blind höjning i 10 minuters,

och pga att dom ej har hand by hand så använder dom flesta all tid dom har. vilket medför att dom lirar ca 4-6 givar per 10 minuters period.

Postad
mest pinsamt e ju blind strukturen och att dom inte har hand by hand,,,dessa turneringar liknar mer lotto än poker
Ja det är mera lotto med denna blind struktur, men säg det till 24h :P
gjorde det i ett långt mejl för ca 6 månader sedan.
Postad

låter kämpigt! fattar inte varför alla siter har så lite marker o så snabba structurer ? vill de bara ha gamblers på sina sidor eller vill d ha så många turneringar som är möjlgit för att få in så mö rake som möjligt eller?