RayIV Postad 5 April , 2005 Författare Rapport Postad 5 April , 2005 Sjukt höga blinds, chiptvåan sitter på 4bb? Är det standard på 24h-tourneys? Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Har flytit på fint hittills, känns som om jag lirar lite väl tajt nu men jag kanske kommer igång... Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Fan får 8 högt typ hela tiden, stal med 48 sist jag gjorde något, men de verkar hålla sig borta från min blind iallafall:) Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Synd att chiptvåan har BB när jag knappar... Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Det var illa JOKER du får heja i tysthet. ÄÖr lite för fjollig just nu, men korten suger hästpung oxå.... Citera
Swede Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 NU AR JAG FORBANNAD!!! FICK MUNKAVLE AV b2b!!! utan anledning. JAG TAR FAN UT ALLA MINA PENGAR FRAN NATVERKET NU!!! Citera
Nusseman Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Er två kan man väl gagga i ett par månader, baserat på gamla meriter? Hejja Skanke förresten! Citera
liggat Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 jag blev också gaggad.. jag får väl fixa det imorrn. Citera
liggat Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 skruva upp tempot nu skanke.. du måste lira aggressivare när ni är så några vid bordet.. du har ju blindat bort 1/3 av din stack! Citera
liggat Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Er två kan man väl gagga i ett par månader, baserat på gamla meriter? Hejja Skanke förresten! Nu ska du inte vara sån E tillbaka om 23 hrs. vafan jag blev gaggad i 6 dygn! det kvittar iofs men ändå!! Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 skruva upp tempot nu skanke.. du måste lira aggressivare när ni är så några vid bordet.. du har ju blindat bort 1/3 av din stack! Jag måste erkänna att jag lirat lite fjolligt, men det bästa jag sett är typ 93o sista tiden och alltid är det någon som trycker till innan..... Citera
fraallan Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 vad händer med turneringen varför är den pausad? Citera
Papa Kubo Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Det är 24hs servrar som firar nya framgångar! Citera
fraallan Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 men hur f** kan en sån stor turnering balla ur då? pinsamt! Citera
fawlty Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 mest pinsamt e ju blind strukturen och att dom inte har hand by hand,,,dessa turneringar liknar mer lotto än poker Citera
fraallan Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 hur mycket startmaker har man? o hur snabb är structuren ? lycka till skanke! Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Tackar Joker, hoppas att man får svar om vad som händer snart är tok sliten.... Jag tvekade lite en gång mot slutet och valde fel beslut. Hade jag tryckt till då hade minst en man åkt och jag varit chipetta igen. Jag hade glömt att turneringen var idag och loggade bara in för att kasta bort mina sista vip på sitandgo, kom trea i en 20euros för 2000vip och nu sitter man med chans till storkovan Citera
fawlty Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 man börjar med 2000 , blind höjning i 10 minuters, och pga att dom ej har hand by hand så använder dom flesta all tid dom har. vilket medför att dom lirar ca 4-6 givar per 10 minuters period. Citera
fawlty Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 mest pinsamt e ju blind strukturen och att dom inte har hand by hand,,,dessa turneringar liknar mer lotto än pokerJa det är mera lotto med denna blind struktur, men säg det till 24h gjorde det i ett långt mejl för ca 6 månader sedan. Citera
fraallan Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 låter kämpigt! fattar inte varför alla siter har så lite marker o så snabba structurer ? vill de bara ha gamblers på sina sidor eller vill d ha så många turneringar som är möjlgit för att få in så mö rake som möjligt eller? Citera
fraallan Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 kommer in i clienten nu men inte på borden ! Citera
Skanke Postad 5 April , 2005 Rapport Postad 5 April , 2005 Om det blir delning så spelade det ingen roll att jag lirade som en weekpassiveblyglitentommtegubbe med min stora stack..... Citera
Recommended Posts