Pokershark Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 SKV/EBM har redan berättat att man får tag på den infon. Alltså att mjukvaran hos bankomaten sparar namnet på den som har kontot och inte bara kontonumret? Finns det nån länk som visar det du skrev ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Vadå så om jag använder Neteller debit card utomlands, typ i Usa eller Finland så menar du att svenska skatteverket skulle få reda på att jag har tagit ut pengar och hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 November , 2008 Rapport Share Postad 21 November , 2008 Vadå så om jag använder Neteller debit card utomlands, typ i Usa eller Finland så menar du att svenska skatteverket skulle få reda på att jag har tagit ut pengar och hur mycket?Nej, han menar om du använder kortet i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Late Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Ah, splendid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 flyg ill finland, plocka ut halva bankomaten, flyg hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts