Gå till innehåll

baaakcar !=)


ludvvig

Recommended Posts

  • Svars 835
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Antar det har medd affe grejen att gora? har mailat om det sa vi styr det nar jag kommer hem.

 

Kan forovrigt beratta att Fish har sovit sen sex imorse...Jag har legat ensam vid poolen med de snygga brudarna, medan han har legat i s´ngen heeela dagen...ryck upp dig gosse!

 

Joo de var de.

Kaon låter bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tog en lugn hemmakvall idag. Gick ut pa stan skulle kaka. Jag blev angripen av tva danskor som ville ta en bild med mig. Vi sprang pa dem senare igen och de fragade om jag ville med till deras hotellet, tackade vanligt men bestamt nej.

 

Alla resturanger hade stangt da vi var ratt sent ute, men lyckades fa nagra kineser att oppna da vi sa vi tankte bestalla en femratters. Blev kvar tva timmar med grym service, hell yeah! =)

 

Kopte tva halsband, jag Liverpool och han nagot skitlag (kanske arsenal). Bestallde en ******* med fyra ess pa framsidan och "Living on the edge" pa insidan som ar mitt motto :)

 

Morgondagen kommer bli grym. Mycket alkoholhaltigadrycker fardiga som sagt och mycket brudar som kommer. DESSVARRE dog var kamera precis, maste forsoka lyckas ladda den pa nagot vis ,far se hur fasiken det gar.

 

 

Borjar rycka i pokertarmen nu. SLBG visade mig schemat for FTOPS, blir nog en del event om det gar bra denna manad nar jag kommer hem. Inte nott sa mycket turneringar sen min grymma manad i december da jag kom langt i tva storre turneringar.

 

Nu blir det att slosurfa lite till for att sedan stalla klockan pa 0900 imorgonbitti och forsoka hitta lite sol!

 

 

Liverpool, WTF:O

 

med det du sa om FTOPS så kan du få motig uppförsbacke annars under maj om du inte hittar klonkskillz;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akta så inte motriggen går emot dig nu=)stulet från Gert-ove..Nee men ta det lugnt och försiktigt nu..Inte plussat sedan du kom hem håll dig till låga nivåer och känner du att du har riggen emot dig finns det absolut ingen anledning att fortsätta spela på svs för tillfället, Om du så gärna vill fortsätta att lira på svs ta och låna ett annat konto och även helst ett annat IP så ska du se att det svänger snabbt till ett strongt + =)..

 

//Kloka ord från en relativt full man

 

haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...