FishFTW Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 fan ludde du verkar ha lärt mig en del om mtts "indirekt" också 170$ blev plötsligt 600$ under 4 mtts jag lira. 430$ + på ett par timmar är inte helt fel då jag är mtt-super-fisk Hockey + backyard babies idag då verkar feeeeel de ring mig när du är in gefle ludd. gggn edit. postade i fel tråd tidigare, original-messege sent 04.36. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 har äntligen fixxat cashen så nu är grinden igång på stars. Pumpar mtt sngs o vanliga mellan 5.5 o 22$ Börjat glo lite duece videos också, en SNG serie hoppas man kan lära sig lite:) Ciao! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 26 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Ta ditt privatjet och hämta mig, vill också följa med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Idag blire grind som fan! Ska nöta massvis med MTTs o multi SNGs 20:00 11$ Daily 30k$ gtd (ute KK mot A7 20:00 Cirkus 12$ 180 manna turbo sng (UTE), 22$ 180 manna normal UTE 20:15 3.3$ rebuy 40k$ gtd 22$ 1r1a 10k $ gtd Tappat ner till top 50:( efter torsk i 10k mot med öppetfärgstegedrag mot överpar aja jobba! 20:16 12$ 180 manna turbo sng ute som 18=ca 24$ 20:20 6.5$ 90 manna turbo sng UTE 21:15 11$ FO 10k$ gtd 22:00 8.8 $ FO 11$ R/A 70k$ gtd 22:35 5.5$ 2R/1A blir nog lite mer sngs snart också uppdaterar med tiden:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Klonka nu ninja! Jag och fish har varit på match. BRYNÄS VANN SÅ JÄ VLA VIKTIGT Nu har vi knäckt några bärs och hämtat stmäpel! Vi ska vidare på krogen snart kommer lbi så jävla grymt ikväll alltså! Vi är några somf örfestar här hos fishftw just nu, grym lyua för förfest samt pokergrind! Blir inge såntn u dock då vi bara komma förlora massa pengar, vilket inte är bra! Kan skänska dem till röda korset istället! Ha en trevlig kväll alla våra tgrogna läsare! goDnattttt!=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Är ni studenter och ska till stocken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 Är ni studenter och ska till stocken? nu hämger vi vi oite riltogt ,ed- vad ,emar du med stocken? att vi ska stocka? pusha? fattar inte hur som hgelst.. vi är ganska små och super redbull vottka nu iaf- hitta oss senare så får ni bra EVFG på era bordx pusskuliruslus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 JA LEVLADE PRECIS FISHFTW HO NFATTAR INTER HON ÄR DYM I HUVUDET NU SKA VI UT OCH K'ÄKA VIDARE ELLER VARE KANSKE FESTA VIDARE? PÖÖSSS ALA PF MEDLEMMAR SOM SITTER HEMMA PÅ EN FREDAG ELLER VILKE DFA DE NU ÄR! PÖÖSS PÖSS ÖPÖSS PÖSS PÖSS PÖSS JA MÅSTE BARA SÄGA JAG ÄLSKAR ANNAHL! PÖSS PÖSS½! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 ludvvig verkar ha en kärleksfylld fylla iaf. Och Ninja, klonk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ninjagrisen Postad 26 Februari , 2009 Rapport Share Postad 26 Februari , 2009 blir så tiltad! åkte nu i min turre typ 30 innan itm med Qk mot 2-5 off:( ai pre, synade en resteal varför får man inte vinna dessa? har bara en turre kvar om ja inte lyckas i den så e - 220$ bokfört:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 JOBba ¨på ko,m igrm ninjs fdu äger dem. vi steker dem tilsamans , nursäkta för fylle inläggm men luidde spyr typ på toan om nu nu tridde att gan var stejyg,,, det ör ghab ubte, gjagafghan är full som fan och får inte ligga ikväll... kan nån ,pobba han im,orrn tack?+n snäällla han e guuul :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 JOBba ¨på ko,m igrm ninjs fdu äger dem. vi steker dem tilsamans , nursäkta för fylle inläggm men luidde spyr typ på toan om nu nu tridde att gan var stejyg,,, det ör ghab ubte, gjagafghan är full som fan och får inte ligga ikväll... kan nån ,pobba han im,orrn tack?+n snäällla han e guuul :roll: Tar ut de två viktigaste partierna.. Båda är lite tråkiga =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 27 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 nu hämger vi vi oite riltogt ,ed- vad ,emar du med stocken?att vi ska stocka? pusha? fattar inte hur som hgelst.. vi är ganska små och super redbull vottka nu iaf- hitta oss senare så får ni bra EVFG på era bordx pusskuliruslus hehe, nej undra bara om ni skulle ut på Stockholms nation aka "stocken" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnAhl Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 Saken är den att jag däckade en timme inna fish skrev det där, så han ljuger! Jag fick ligga, men orkade inte då jag var för full! vad hette han? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 27 Februari , 2009 Rapport Share Postad 27 Februari , 2009 haha, vilka idioter det finns (fishftw) Jag är fruktansvärt bakis idag iaf. Länge sen jag mådde så här Jag och fish sitter och spelar en liveturnering. 200 kronor rebuy. efter 20 min har jag gjort tre rebuys, en snubbe somgablar med mig. Uppdaterar senare hur det går! update: ludde har nu gjort 4 rebuys och 1 addon. 3dubbla upp nu iaf. aha nu åkte han. wp sup nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 28 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 28 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FishFTW Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 nu är man lagomt trött. börja jobba för 15 min sen ruskigt nice firmafest+vidare igår iaf. kanske inte världens bästa uppvärmning till kvällens grind menmen Schemat för ikväll då lud: Fishftw:s HM. Gå igenom sista veckornas spel och kolla luckor osv. Affe-aducation. Lite smått mtt-genomgång. tror det var nåt mer. gör gärna en update. skönt att slippa gå idag btw.. bussjävlarna går ju <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 28 Februari , 2009 Rapport Share Postad 28 Februari , 2009 glgl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts