omgwtfplzk Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Någon mer som inte fått sin deg än? Detta är min första utbetalning då jag är ny på stackback.com men jag har ännu inte fått några $$. Såg någon tidigare post för något halvår sedan om samma problem och tänkte bara höra om någon mer har samma problem denna månad? Man blir ju allt lite orolig när man har en ny affe och det drar ut på tiden. Kan det bero på att det varit helg? Citera
StackBack.com Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Hej! Det är Full Tilt som sköter utbetalningarna så det ska gå med automatik. Skicka ett PM till mig med ditt användarnamn på fulltilt och på StackBack så ska jag undersöka vad som hänt. Citera
StackBack Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Partnerkontakten vår hos Full Tilt Poker har vært borte fra Fredag til Søndag og har derfor ikke hatt mulighet til å trigge utbetalingsprosessen. Alle vil få utbetalt sin rakeback i løpet av dagen. Vi beklager forsinkelsen. Citera
omgwtfplzk Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Tack för snabb och bra support! Citera
Recommended Posts