Gå till innehåll

When you borrow a man’s car, always return it with a tank of gas.

kravmärkt

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag då;

på gränsen till dvärg med mina 1,75. Är det kallt så har jag svart och plastig ljungjacka och mörka iijin jeans.

Med mig så har jag min livscoach, mentor och denne man är även stadens drev. Allt som händer går genom honom. Vid första anblick så ser Göran ut som en seriös renlevnadsperson men vi som känner honom vet att så inte är fallet. Göran går nämligen runt på sprit, proteinpulver mixat med fina middagar på p&m. Det som gör att Göran ser så seriös ut är hans främst hans glasögon men på helgerna. Då åker brillorna av och det är då den odrägliga om än trevliga Göran kommer fram för att hitta nya offer.

hade varit ganska lätt att urskilja er från den stora skara syntare till ungdomar och joggingprasseloverallsklädda föreldrar med andra ord.

Var bara där i en halvtimme så det var ändå rätt otroligt att vi skulle springa på varandra. Gillar att du har så pass stort inflytande att du fått en maträtt uppkallad efter dig på gatuköket ja åt på.. Megaskrov, nice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser