pezdawg Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 R.Kelly visar vägen i solbrille-träsket ! Videon är legendarisk för en gammal playa som mig själv. Citera
Metaddict Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 R Kelly - vilken sångare, vilken schtekare! 15 år? No problem, I'd piss on that Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 För oss som inte är så bra på matte vore det bra om du även skrev ner det totala månadsresultatet, det blir så jobbigt att hämta miniräknaren varje gång man ska kolla om man är mer plus än dig denna månaden. Förresten så vann jag 4.2k€ idag. Mvh CarlDenStore Citera
Dead-Inside Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Måste medge att det är en viss njutning att spela mot dig. Är nyfiken på vad för bb/100 du håller med dina nit-aktiga stats? Citera
Metaddict Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Måste medge att det är en viss njutning att spela mot dig. Är nyfiken på vad för bb/100 du håller med dina nit-aktiga stats? Inget jävla fjäsk-PK nu! "nit-aktiga stats", jo jag tackar ja! Citera
okocha Postad 8 April , 2009 Rapport Postad 8 April , 2009 Ska skärpa mig mästare. Vill du vara min första student i mitt utvecklinsprogram för pokerspelare som inte vet sitt eget bästa? Du får gratis provvecka. Dricker CDS smirnoff ice? Klart jag vill vara med! När börjar vi? Citera
Dead-Inside Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 [vad är en bra winrate på 2/4 då egentligen? AFAIK typ 10bb/100, eller mer givetvis. Var ett tag sen jag läste sånna trådar på 2+2. Men det går nog att leta upp i midstakesforumena om du är intresserad. Citera
ickash Postad 9 April , 2009 Rapport Postad 9 April , 2009 Det viktiga här i livet är ju för faaaaan de fyra B:na: Bilar, Bärs, Brudar och Brööööööst höhöhöhö. Citera
Roob Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 shyst place mega =) hyr en thai för städning och happyending? Citera
Bluwajt Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Har aldrig fattat det där med att ha datorn på bordet, låter ju bara mer + ger mindre yta + blir fulare Citera
Metaddict Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Har aldrig fattat det där med att ha datorn på bordet, låter ju bara mer + ger mindre yta + blir fulare Ser mer baller ut så fattar du väl? Citera
Bluwajt Postad 10 April , 2009 Rapport Postad 10 April , 2009 Ser mer baller ut så fattar du väl? Okej Själv har jag en runkrulle samt pissflaska på min bänk, trodde det var baller Citera
Recommended Posts