heltoker Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 memory är fubbo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 springer du verkligen så dåligt? tycker du sitter på ett par fina stackar nu iaf, fast kanske köpt in några ggr? GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 lol, var min hh ett tecken på att inte jag har rätten att bedöma dig som pokerspelare? edit: Du är fortfarande kass även om du springer bra Kan inte du berätta för mig varför mega är så kass så ska jag exploatera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Vad är det för mening med att säga att någon är kass om man inte kan motivera det? Ok om man gör det enbart för att tilta men är man seriös så får man nog ha något att backa upp med annars kan man lika gärna skriva att mega äter bajs till frukost eller va skit som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 nej ok, du är säkert inte lika dålig längre och jag skrev det mest för att jag själv var tiltad. jag har ju faktiskt inte spelat mot dig på flera månader så vem är jag att avgöra det? och ja,den där handen visar att du har för bra självförtroende och jag har en annan källa som säger att du suger. tänk om tänk rätt. allt är relativt men jag är +11 big bets/100 händer på 10/20 över 150k händer så helt kass kan jag ju inte vara med dina mått mätt. sen att jag är -5 big bets / 100 händer på 5/10 är en annan sak edit: jag är bättre än vad du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Nån mer än jag som älskar att bevittna meningslös pajkastning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Ta in åt dig Megah, du vet att du är bäst innerst inne.. kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag är lite less på att ta skit från alla idioter. Visst det betyder inget men det gör mig irriterad och jag orkar inte skriva den här dagboken om det ska fortsätta. Jag kan ta att jag suger om jag får höra en motivering till varför men jag har inte fått höra det på väldigt länge nu. Att jag spelade som skit när jag skulle försöka behärska LAG på 1020 är det väl ingen fråga om men den stämpeln verkar sitta kvar och den ger tydligen PLZOGAME, popquee och övriga tomtar rätt att komma med massa skitsnack. Och då är dom de ända som jag kan faktist kan utmana HU4ROLLZ och vara ev+ mot tror jag och keep in mind, jag suger HU. ty. Det kanske hjälper att tagga ner på kaxigheten och drygheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snabelguy Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Spelar inte så stor roll hur jag beter mig för det här har jag fått ta även när jag inte har varit dryg. Vad tycker du att jag ska säga egentligen? Att jag är jättedålig hela tiden som jag har gjort förut för att få tyst på klanen. Drog just ut med A8 mot AQ 200bb deep 3handed så jag måste väl gardera mig här och säga att jag kan göra det igen, many times. *bygger image* Skit i ungarna som gnäller. Du har väl inget att bevisa för dom? Dom är bara avundsjuka ändå. Däremot så är det trist att se att du blivit kaxigare och drygare de senaste månaderna. Man behöver inte bli dryg bara för man vinner bra med pengar på poker. Jo, jag vet att det är standard här på PF att när man är vinnande och stiger i stakesen så ska man vara kaxig och dryg, men man vinner mer på att vara ödmjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 fyp, tydligen... vad har jag gjoort? Haha inget, blev visst lite full igår. och nej, jag är inte thesaw även om jag knappast kan se det som fel att få in det med QQ pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 memory är fubbo fel, iaf på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 det är inte min mening i alla fall... will try. Fortsätter springa semidåligt... Spelade lite hu 50100 mot dålig spelare men han träffade ju rätt fint så där hitta jag 38k backet. 12k- idag iaf så jag springer väl som jag ska nu. Lite nyfiken. Är summorna i DOLLARES eller SE KRONOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2008 kronor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Jag är lite less på att ta skit från alla idioter. Visst det betyder inget men det gör mig irriterad och jag orkar inte skriva den här dagboken om det ska fortsätta. Jag kan ta att jag suger om jag får höra en motivering till varför men jag har inte fått höra det på väldigt länge nu. Att jag spelade som skit när jag skulle försöka behärska LAG på 1020 är det väl ingen fråga om men den stämpeln verkar sitta kvar och den ger tydligen PLZOGAME, popquee och övriga tomtar rätt att komma med massa skitsnack. Och då är dom de ända som jag kan faktist kan utmana HU4ROLLZ och vara ev+ mot tror jag och keep in mind, jag suger HU. Detta stämmer nog väldigt bra. Minns själv att jag tyckte du var väldigt stort värde att möta, även om jag bara gjorde det vid enstaka tillfälle. Nu har du däremot utvecklat och förbättrat ditt spel och är en av dom bättre. GG och keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 tänk om tänk rätt. allt är relativt men jag är +11 big bets/100 händer på 10/20 över 150k händer så helt kass kan jag ju inte vara med dina mått mätt. Gå upp i nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 tänk om tänk rätt. allt är relativt men jag är +11 big bets/100 händer på 10/20 över 150k händer så helt kass kan jag ju inte vara med dina mått mätt. sen att jag är -5 big bets / 100 händer på 5/10 är en annan sak edit: jag är bättre än vad du är. Varför spelar du 5/10 och MK 25/50 då? Du leker gud på pf men du är en standard lättläst TAG-fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 Varför spelar du 5/10 och MK 25/50 då? Du leker gud på pf men du är en standard lättläst TAG-fisk. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 22 November , 2008 Rapport Share Postad 22 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts