Upgrade Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 du vet väl att Brian Townsend inte e särskilt bra på NLH huh? Var väl Krantz som sa det han skriver... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popoffer Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Var väl Krantz som sa det han skriver... Har bara hört Townsend mala om det i sina videos, minns inte om KRANTZ har sagt samma sak i nån av sina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 att jag inte håller 2550 klass är det ingen fråga om... 20k+ över 30k händer... tror inte att det är varians denna säger väl inte ett skit men man kan ju hoppas Tror inte man kan använda sig av allin ev på SVS eftersom förlorande händer muckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Tror inte man kan använda sig av allin ev på SVS eftersom förlorande händer muckas... Inte jag heller, jag fattar inte heller hur man kan ha en positiv sådan. Eftersom man får bara veta sin EV när man förlorar. Eller tänker jag fel nu? Det ända som drar upp EV'n är ju när man blir all in på tex flop och FI drar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 2 beat the best you have 2 play the best! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 vars kan man köpa dessa skjortor? Only in America! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 jag måste repa jävligt dåligt samtidigt som jag är uppenbar för det går riktigt kasst nu Kanske "baksmällan" från att du kört över tidigare?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2008 http://www.pokerhand.org/?3548332 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 en tillhttp://www.pokerhand.org/?3548370 dont try to push around the megakillah Antar att du inte gör om denna till bluff utan höjer för värde. Men jag förstår inte varför du inte bara tar syn, känns ju otroligt marginellt att höja igen. Men du kanske tillräckligt ofta får syn av en sämre hand.. Jag vet inte, jag blev förvårnad, tycker det är en given syn, men du spelar den säkert helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 en till http://img220.imageshack.us/img220/7911/krantzle0.jpg dont try to push around the megakillah hur går dina tankar på riverraisen? sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 tycker den e kass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Jag vill oxå att mina motståndare foldar när jag pushar på river (när jag bluffar). Vad sätter du fi på för hand i den omtalade handen med river 3bet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 edit: vad gör du pre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 Jag är button fwiw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 gissa min hand. Party Poker No Limit Holdem Ring game Blinds: $25/$50 5 players Converter Stack sizes: Hero: $15607.03 CO: $9286.64 Button: $11642.26 SB: $9262.5 BB: $33584.51 Pre-flop: (5 players) Hero is UTG with X X Hero calls $50 (pot was $75), CO folds, Button raises to $250, 2 folds, Hero raises to $850, Button calls. Flop: ($1775, 2 players) Hero bets $1320, Button calls. Turn: ($4415, 2 players) Hero bets $3200, Button calls. River: ($10815, 2 players) Hero is all-in $10237.03, Button calls all-in $6272.26. Uncalled bets: $3964.77 returned to Hero. Results: Final pot: $23359.52 22 står ju skrivet i stjärnorna?!?! eller är det bara jag som kan läsa Megak som en öppenbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 December , 2008 Rapport Share Postad 7 December , 2008 förklara gärna tankegången i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts