Gå till innehåll

When you borrow a man’s car, always return it with a tank of gas.


kravmärkt

Recommended Posts

Det kan inte vara så att folk blivit rätt trötta på dina patetiska badbeat-inlägg som dessutom aldrig är badbeats utan bara jävligt dåligt spelade potter från din sida... och att detta gör att folk passar på att håna dig när dom kan. Bara en teori.

 

Säkert.

 

Precis som om jag skulle racka ned på folk som skriver på andra forum jag är medlem utav, där jag råkar vara bland de bästa i Sverige (tog nyligen mitt andra raka SM guld inom ett område, och tillhör en 1%ig topp i Sverige i en annan).

 

Men det kanske är så; folk får håna och mobba och komma med påhopp på folk som inte anses vara tillräckligt bra.

(det roliga är att en del av dem som "hånar" har jag mött live utan deras vetskap, och....jag har deras pengar. Ger ju en nån sorts skön skadeglädje tillbaks om inte annat)

 

Tillbaks till tråden: Varför kan Mega INTE ha AK i det läget med bluffesset, varför skulle det vara helt otänkbart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gissar på frisbeegolf

 

Du är ganska nära på den 1%iga toppen. Den har jag förresten avslöjat nån annan stans redan, det är golf. Man tillhör tydligen 1% av toppen i Sverige.

 

Men det är inte det som SM vinsterna kommit i. Och mer tänker jag inte säga. För då kan jag lika gärna avslöja mitt fullständiga namn, adress etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är ganska nära på den 1%iga toppen. Den har jag förresten avslöjat nån annan stans redan, det är golf. Man tillhör tydligen 1% av toppen i Sverige.

 

Men det är inte det som SM vinsterna kommit i. Och mer tänker jag inte säga. För då kan jag lika gärna avslöja mitt fullständiga namn, adress etc.

 

Vad har du för hcp Jonash?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för hcp Jonash?

 

 

adhd? :-D Nä sorry jag kunde inte låta bli bara, blev för frestande :roll::-D

själv spela jag golf första gången i somras, rätt kul så funderar på att satsa på grönt kort till sommaren. fast jag är van vid innebandy så jag måste spela åt höger vilket högerhänta tydligen inte gör i golf, skum sport =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

adhd? :-D Nä sorry jag kunde inte låta bli bara, blev för frestande :roll::-D

själv spela jag golf första gången i somras, rätt kul så funderar på att satsa på grönt kort till sommaren. fast jag är van vid innebandy så jag måste spela åt höger vilket högerhänta tydligen inte gör i golf, skum sport =)

 

Det där är fn hur man känner jag började spela för 15 år sedan innan golfen var lika utbrett som det är idag och då fanns det nästan ingen som spelade åt "fel" håll. Man ansågs vara konstig typ:) Så det var ju bara spela åt "rätt" håll och sen när jag spelat 10 år... och tar en klubba åt "fel" håll och svingar och alla i laget säger Oj du har ju bättre sving åt det hållet så kändes det som man valt fel håll att spela åt:) Så vill du spela åt "fel" håll så gör det!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är fn hur man känner jag började spela för 15 år sedan innan golfen var lika utbrett som det är idag och då fanns det nästan ingen som spelade åt "fel" håll. Man ansågs vara konstig typ:) Så det var ju bara spela åt "rätt" håll och sen när jag spelat 10 år... och tar en klubba åt "fel" håll och svingar och alla i laget säger Oj du har ju bättre sving åt det hållet så kändes det som man valt fel håll att spela åt:) Så vill du spela åt "fel" håll så gör det!!!

 

Exakt. Man väljer själv det som känns bäst. Förr var det ju ofta lite trassel att hitta bra utrustning för en vänsterspelare vilket i sig kunde vaar ett argument för högerspel, men det problemet finns ju inte idag direkt.

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2,4 i tal. En halvdassig puttning, samt en och annan hookad drive i skrift.

 

/Jonas

 

Jag hade en grov slice i min driver, dock inbyggd i hela min sving... vet inte hade väl inget som egentligen var bra... hade sving som en 15hcp men lyckades ha 4.4 när jag var 18... men tror det var till 90% tack vare mitt bollsinne att tack det hcp för:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade en grov slice i min driver, dock inbyggd i hela min sving... vet inte hade väl inget som egentligen var bra... hade sving som en 15hcp men lyckades ha 4.4 när jag var 18... men tror det var till 90% tack vare mitt bollsinne att tack det hcp för:)

 

Jag är en halv träningsprodukt :) Började relativt sent, när hockeyn inte gick att köra längre pga knäna. Men, han med lite tourtävlingar innan man fick ett liv. Nu hackar man mest runt på 75 sådär. 3-4 birdies, 1 dubblel och 4 bogeys, ungefär så.

 

Om jag nu kunde ta och ha samma tålamod med pokern som jag hade på drivingrangen i mina yngre dar så skulle jag ju snart kunna skriva nåt bra och icke-OT i Megas dagbok med....:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bollsinne?? Prova sänka alla puttar inom 12 meter :lol:;-)

 

Alla kan inte göra som du gjorde när du gick din homo 29 Runda i 2 Generationertävlingarna!!! Glömmer jag aldrig!!:) Där har du nåt att bita i Jonash:) en 29 runda på första 9 hålen i Boden:) Eller din homoerotiska Albatross på hål 2 i matchen mot Rickard!:) som sagt det går ju att ha tur i golf också inte bara poker:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert.

 

Precis som om jag skulle racka ned på folk som skriver på andra forum jag är medlem utav, där jag råkar vara bland de bästa i Sverige (tog nyligen mitt andra raka SM guld inom ett område, och tillhör en 1%ig topp i Sverige i en annan).

 

Men det kanske är så; folk får håna och mobba och komma med påhopp på folk som inte anses vara tillräckligt bra.

(det roliga är att en del av dem som "hånar" har jag mött live utan deras vetskap, och....jag har deras pengar. Ger ju en nån sorts skön skadeglädje tillbaks om inte annat)

 

Tillbaks till tråden: Varför kan Mega INTE ha AK i det läget med bluffesset, varför skulle det vara helt otänkbart?

 

Du verkar ju ha bollsinne så jag gissar på SM-guld i fick-pingis?:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkligen?

Undrar om dom flesta på touren har det?

 

mm, på riktigt. Satte en perfekt lätt drawad träfyra från 210 meter på en par femma på Ingarö för några år sedan.

 

De flesta på touren har inte gjort det. Går sjukt många HIOs på varje albatross.

 

(Vilket självklart inte säger att jag är bäst på golf utan bara att jag haft mer flyt än de flesta andra golfspelare)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säkert.

 

Precis som om jag skulle racka ned på folk som skriver på andra forum jag är medlem utav, där jag råkar vara bland de bästa i Sverige (tog nyligen mitt andra raka SM guld inom ett område, och tillhör en 1%ig topp i Sverige i en annan).

 

Men det kanske är så; folk får håna och mobba och komma med påhopp på folk som inte anses vara tillräckligt bra.

(det roliga är att en del av dem som "hånar" har jag mött live utan deras vetskap, och....jag har deras pengar. Ger ju en nån sorts skön skadeglädje tillbaks om inte annat)

 

Tillbaks till tråden: Varför kan Mega INTE ha AK i det läget med bluffesset, varför skulle det vara helt otänkbart?

 

Jaha!! LOL

Du menar på samma sätt som du ger dig på höghcp:are i golfforumet?

Har man inte tillräckligt lågt hcp ska man ju enligt dig inte få lämna ett omdöme om en golfbana.

 

Och där har du aldrig kommit med dryga kommentarer.......

Man ska inte kasta spjut i ett radhus område....eller hur f*n det nu ska sägas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla kan inte göra som du gjorde när du gick din homo 29 Runda i 2 Generationertävlingarna!!! Glömmer jag aldrig!!:) Där har du nåt att bita i Jonash:) en 29 runda på första 9 hålen i Boden:) Eller din homoerotiska Albatross på hål 2 i matchen mot Rickard!:) som sagt det går ju att ha tur i golf också inte bara poker:)

 

Haha, u have issues bigger than the phonebook! Men jag älskar dig ändå!:-)

Hade för övrigt hellre klonkat bra i poker än plojtävlingar i golf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha!! LOL

Du menar på samma sätt som du ger dig på höghcp:are i golfforumet?

Har man inte tillräckligt lågt hcp ska man ju enligt dig inte få lämna ett omdöme om en golfbana.

 

Och där har du aldrig kommit med dryga kommentarer.......

Man ska inte kasta spjut i ett radhus område....eller hur f*n det nu ska sägas.

 

Det står jag fast vid. Ungefär som att jag skulle ge mig på att kommentera vilket tourstop på EPT som är bäst. Det kan amatörer som jag ge fan i. Däremot kommer jag aldrig säga att nån som har 24 i handicap har en fullständigt värelös sving eller spel som aldrig kan bli bättre.

 

Ser du skillnaden, eller är du lika blind här som där? Dryga komentarer..haha, hela forumet är fullt av sånt! What else is new? Kul att du orkar regga här dock, men du borde seriöst ge dig på nåt annat än mig. Du kan ju varken spela poker eller spela golf...

 

superguran: mitt bästa är 31 på nio, och då hade jag även 32 på sista....på en par73.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det står jag fast vid. Ungefär som att jag skulle ge mig på att kommentera vilket tourstop på EPT som är bäst. Det kan amatörer som jag ge fan i. Däremot kommer jag aldrig säga att nån som har 24 i handicap har en fullständigt värelös sving eller spel som aldrig kan bli bättre.

 

Ser du skillnaden, eller är du lika blind här som där? Dryga komentarer..haha, hela forumet är fullt av sånt! What else is new? Kul att du orkar regga här dock, men du borde seriöst ge dig på nåt annat än mig. Du kan ju varken spela poker eller spela golf...

 

superguran: mitt bästa är 31 på nio, och då hade jag även 32 på sista....på en par73.

 

Ville bara visa hur lätt-tiltad du är :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...