Xorkrik Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Någon som vet några bra poker utbildnings/strategi videos ? Såg på Sklansky The Video - Poker (från 80-talet tror jag) och fann den mycket intressant. Men jag skulle vilja ha någon ang turnerings strategi. Eller ifall någon av dom turnerings TV'n har riktig analys av spelet. Inte bara idioti som Wsop TV'n. Tacksam för svar Edit: Jag har kollat in Videoanalys forumet. Men jag letade efter lite mer professionella videos. Citera
Rebonius Postad 15 November , 2008 Rapport Postad 15 November , 2008 Finns många, Cardrunners, deuces cracked, pokerpwnge (rekommenderar jag inte), leggopoker, stoxpoker. Citera
Xorkrik Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 Tackar. Ska kolla in dom. Citera
jkkman Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Personligen skulle jag definitivt välja Cardrunners > PxF. CR tycker jag har bättre MTT videos, även om dom inte är lika många, dessutom får man en massa riktigt bra cashgame material. Citera
Recommended Posts