norrlands Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Hej hopp!! Är en 28-årig student som spelat poker de senaste 5 åren. Är plus på pokern totalt, men det beror inte på att jag är duktig utan på att jag spelar så lågt där så många andra är sämre. Jag har gett upp hoppet om att vinna massa pengar för länge sen och spelar nu istället bara när jag är sugen. Efter lite inspiration från hajen var jag uppe och skottade lite och det slutade inte så bra. Min bankrulle är lägre än den har varit på länge så dagboken får väl på något sätt hjälpa min bankrulle upp igen. Jag ska försöka hålla mig på nivån där jag har 300 BB och inte vara feg för att gå upp i nivå när rullen tillåter. Bankrulle: $1303 Citera
norrlands Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 Tack tack! Kommer bli mest 6 max och det är inte omöjligt att man prövar på lite HU. Citera
Saint_Bjorn Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Skulle nog inte rekommendera HU på lowlimit där raken alltid är max. Det räckte med en session 5/10 på Stars för mig, det var ruggigt äckligt att se i vilket snabbt tempo pengar försvann från bordet. Citera
norrlands Postad 13 November , 2008 Författare Rapport Postad 13 November , 2008 Ja HU får vänta ett par nivåer Just nu spelar jag på Eurobet och fösöker skrapa ihop en bonus på 300 dollares. Har fram tills den 24:e att skrapa ihop 2000 poäng. Citera
norrlands Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 Blev lite spel på party och ipoker idag och plussade lite smått. Skulle egentligen försökt spela in bonusen på eurobet, men det är i princip omöjligt att spela på det nätverket. Ska fixa en sån där handgrabber nästa vecka. Ikväll blir det lite party! Funderar på att prova årets vinglögg från Blossa, blåbärssmak kan ju aldrig vara fel Bankrulle: $1367 Citera
norrlands Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Har inte spelat poker på över en vecka. Har varit sjukt skönt då man har haft så mycket tid till annat. Har fått in lite bananpengar så rullen har växt lite även under vilan. =) Bankrulle: $1977 Citera
norrlands Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Postad 28 December , 2008 Oj, det var verkligen länge sen man skrev här. Har blivit en hel del spelande i December. Nådde precis 10 000 händer vilket är väldigt mycket för mig. Tror faktiskt inte att jag spelat så många händer under en månad det senaste året. Kommer posta pokertrackerstats när månaden är slut. Har hållt mig mest till Party Poker under December. Tväretmot de flesta på detta forumet så älskar jag faktiskt deras layout på borden, supporten och allt annat . Har även spelat lite på Betfred då jag signa upp via UKpoker och fick högsta VIP status direkt. Blir faktiskt grym RB på det. Citera
norrlands Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Postad 30 December , 2008 Avslutar december redan idag. Är riktigt stolt över att jag spelat över 10k händer! Citera
Benny_81 Postad 30 December , 2008 Rapport Postad 30 December , 2008 Har hållt mig mest till Party Poker under December. Tväretmot de flesta på detta forumet så älskar jag faktiskt deras layout på borden, supporten och allt annat . Så länge du står ut med deras höga rake och och dåliga bonusar så är det ju lungt. Jag tycker pp suger men om jag gjorde bäst med pengar där så skulle jag nog spela där ändå. Fast det är gränsfall. Tycker de är så oseriösa. Citera
norrlands Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Postad 30 December , 2008 Så länge du står ut med deras höga rake och och dåliga bonusar så är det ju lungt. Jag tycker pp suger men om jag gjorde bäst med pengar där så skulle jag nog spela där ändå. Fast det är gränsfall. Tycker de är så oseriösa. Raken är faktiskt inte så hög jämfört med andra sidor. (kolla gurravasas rakejämförelser) Dock håller jag med dig om bonusar, men jag spelar inte så många händer varje månad och har ofta en bonus att spela mot på Party Poker så det blir ändå en hyffsad RB. Under December har jag betalt $1117 i rake på Party Poker och fått tillbaka $326 i bonusar. Detta är ju faktiskt 29% RB och då har jag inte räknat med VIP-klubben. Citera
norrlands Postad 7 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2009 En lite uppdatering är kanske på sin plats Inte längre student utan numera arbetssökande. Har sökt lite jobb, men det går inge vidare. När det gäller pokern så har jag spelat nästan 50 k händer sen i februari med ett BB/100 på 2,14 vilket jag är helnöjd med. Imorgon ska jag ge mig upp helt på 3/6 och förhoppningsvis aldrig mer blicka tillbaka. Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Maj , 2009 Rapport Postad 7 Maj , 2009 Kul! Det kommer du absolut klara, no problemas, bara du kan exploatera grinders (vilket inte är svårt) och har visst tålamod. Sajt? Citera
norrlands Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Kul! Det kommer du absolut klara, no problemas, bara du kan exploatera grinders (vilket inte är svårt) och har visst tålamod. Sajt? Tackar! Ska verkligen försöka jobba med mitt spel nu. Spelar 90% ipoker och 10% Partypoker Citera
norrlands Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Har föresten signat ett år till på stoxpoker och ska börja med den fixed limit kursen de satt ihop. Citera
norrlands Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Bra start idag.... -$194 på 241 händer Citera
norrlands Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Alltså min dator är det sjukaste o segaste någonsin. Felmeddelanden hela tiden o det trådlösa ballar ur hela tiden. Ska dedikera några timmar till o installera om windows. Gäller bara o få med PT databasen, buddies mm. Citera
norrlands Postad 8 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2009 Imorn blir det en Tysklandsresa för att handla upp drickaförrådet inför sommaren. Citera
norrlands Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2009 Kul med en FL dagbok kommer följas, GL Tack tack! Citera
norrlands Postad 11 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2009 Ok nu kör jag igång på riktigt. Ska koncentrera mitt spel till Betfred(ipoker) då jag har en bra deal där och det ska vara skattefritt. Tänkte spela 50k händer på 3/6 innan jag börjar kika på 5/10. Så lite regler/riktlinjer: - 50 k händer 3/6 innan 5/10 - Posta mina PT stats och analysera dem efter 10 k spelade händer - Lära mig poker på riktigt Citera
norrlands Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 10 - 16 juni kommer jag befinna mig i Hong kong och macau. Nåt man inte får missa i Macau? Nån buffe som är grym? Om nån läser detta är jag tacksam för tips. Citera
norrlands Postad 12 Maj , 2009 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2009 Börjar för övrigt med pokerspelandet imorn. Då jäklar!!! Citera
Recommended Posts