Sunkii Postad 1 Juni , 2009 Rapport Postad 1 Juni , 2009 Har ett gäng över, först till kvarn ciKiAcubckBphy9X GiTx4Ekq83NpFd9B HSsZCyZj4Hg9B7xg jDNbpppaSyyNtUY4 XXN97hDzbRaAX44U Citera
byling Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 spotify:user:byling:playlist:2ek9fjfG5C1TU8mspc8YJE Citera
byling Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Where the rose is sown/ Big Country Stoppa matchen/ Hoola Bandoola Band One Great Thing/ Big Country Crossroads/ RUSH Icarus/ Kansas Portrait/ Kansas Citera
lolzor Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Alltså, kan man söka i sin egen lista på spotify på något sätt som man kan i Winamp? Citera
valterego Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Alltså, kan man söka i sin egen lista på spotify på något sätt som man kan i Winamp? Jag kanske tänker helt fel, men måste du kunna söka i egna listan? Det spelar väl ingen roll om du sparat den eller om den ligger i bulken så att säga? Därav borde det räka med den allmänna sökningen? Möjligen då med risk för att samla på dig dubletter i spellistan. Citera
lolzor Postad 12 Juli , 2009 Rapport Postad 12 Juli , 2009 Jag kanske tänker helt fel, men måste du kunna söka i egna listan? Det spelar väl ingen roll om du sparat den eller om den ligger i bulken så att säga? Därav borde det räka med den allmänna sökningen? Möjligen då med risk för att samla på dig dubletter i spellistan. Mjo, ganska tiltande med dubbletter i listan.. Citera
brainslicer Postad 13 Juli , 2009 Rapport Postad 13 Juli , 2009 Mjo, ganska tiltande med dubbletter i listan.. Hmm, vet nu inget annat sätt än att ordna listan tex alfabetiskt enligt artist ibland, scrolla ner sakta och plocka bort dubbletter men det tar ju sin tid om listan börjar bli lång som pf-listan tex Citera
byling Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Jethro tull Sky High Foghat Genesis, äldre. Citera
TheMan Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Ingen som har en extra invite ? Tack Tack Tack Citera
brainslicer Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Ingen som har en extra invite ? Tack Tack Tack https://www.flashback.info/showpost.php?p=18012482&postcount=744 jag tar gärna en till voddler om nån har och dom börjat dela ut nåt ännu? Citera
TheMan Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Det sätt funkar ej... Har provat ca 50 olika koder inget funkar ! Finns det ingen godhjärtad poker spelare här LOL Citera
brainslicer Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Det sätt funkar ej...Har provat ca 50 olika koder inget funkar ! Finns det ingen godhjärtad poker spelare här LOL enligt dom i tråden funkar det alldelles utmärkt? 50 koder? de ska ju bara vara en zipkod, ta bort kolonet i början? https://www.flashback.info/showthread.php?t=840936&page=62 sorry, "You have 0 invitations left" Citera
Haslo Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 En jävla blandning http://open.spotify.com/user/dagisbarn/playlist/5jJsnbvRHz06Cezt1jZUuH Fruktansvärt bra spellista Citera
Nice Hand GG Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 jag tar gärna en till voddler om nån har och dom börjat dela ut nåt ännu? +1 Och jag kan erbjuda spotify ^^ Citera
brainslicer Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 nop funkar inte. se nu attan tog jag mig tid att göra ett konto åt dig, klart det funkar om man gör det rätt! https://www.spotify.com/en/ username: neo00 password: har du fått i pm (byt det efter du loggat in) om inte uppgifterna duger som jag matade in: gör om gör rätt det funkar kanon... Citera
TheMan Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Har inte fått något pm... Inget funkar. Tack ändå Citera
brainslicer Postad 7 Augusti , 2009 Rapport Postad 7 Augusti , 2009 Har inte fått något pm... Inget funkar. Tack ändå jadu.. den finns bland mina skickade pm till dig... men men den som hinner logga in och ändra lösenordet först har ett konto, race on : edit: [nån hade tagit kontot nu, så editerade bort uppgifterna, vassego] och den som inte hinner så fungerar metoden innan hur bra som helst, det bevisade väl detta konto? edit: för den som nu inte orkar läsa: ändra inte landet(UK), ni ska ha UK postnummer(zipkoden som nämns) och använda proxyn för att få UK IP.... Citera
TheMan Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 De funkar nu ! Tack pokergudarna kommer le åt dej nu. Citera
Redtyq Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Postad 10 Augusti , 2009 någon som har en extra invite över? vore snällt Citera
R.Mojo Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 Jag har ett litet gäng invites över PM för invite, först till kvarn Tips tuggar spottar ut varje vokal hårdare och varje konsonant pallar ingen kontrollant som kollar snett på han vilken skäggig fan måste vara kriminell riktigt dekadant precis kolla movesen vilken dekadans kör hårt till vi däckar japp japp Citera
ShanRags Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 Någon vänlig forumit som har en spotify invite över att pma till mig? Citera
heltoker Postad 10 December , 2009 Rapport Postad 10 December , 2009 nötig, sjukt blandad och överlägsen alla tidigare postade listor Citera
Recommended Posts