cobb89 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Ett uppriktigt tack! Soderkrippa fixa lite fitta istället för att dryga på ett jävla internet forum. Lås tråden hejs Jag tror inte att det hjälper att du är allmänt jätteotrevlig tillbaka... Citera
jimisola Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Vill inte komma och förstöra den goda stämningen som råder men Krippa var väl ändå på din sida ..... Nåja, kan ju passa på att svara på frågan också... nej du kan inte folda utan monsterread Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Vill inte komma och förstöra den goda stämningen som råder men Krippa var väl ändå på din sida ..... Nåja, kan ju passa på att svara på frågan också... nej du kan inte folda utan monsterread oj ja det var inte meningen förlåt. Aja lås tråden. :oops: Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Tänker du såhär så kommer jag pusha dig varenda hand + alla dina motspelare. Vekare spelare får man ju leta efter. Tänker du så tänker jag syna VARJE hand, och alla dina motspelare. Flippaments, here we come! Citera
sanchez_grahm Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Utan en sinnessjuk read så åker degen in och kalaset är inställt. Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Jag tror inte att det hjälper att du är allmänt jätteotrevlig tillbaka... Tror du det hjälper om man bara håller käft och låter mobben hålla på? ok kanske ska ta det via pm nästa gång. Moderaterna verkar ju inte göra nått. Citera
FiSherman63 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Det här var intressant, starta gärna fler trådar. Tycker rubriken förklarade vad tråden handlade om nog bra. Så håll käft fisk. (om du nu försökte göra dig lustig) Lustig? Hur menar du nu? Jag tyckte bara att det var en väldigt givande handanalys. Förlåt då. Citera
okocha Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Moderaterna verkar ju inte göra nått. Jag trodde också det skulle bli bättre efter senaste valet när moderaterna fick makten. Citera
Recommended Posts