klabbisjp Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Är rätt ny på bordet, fi misstänker jag är taight har inget poker program ännu. Är mitt spel helt upp åt väggarna eller? Får man lägga set på den floppen öht om man nu inte har en jävligt bra read. ** Hand # 2262320067 starting - 2008-11-11 11:11:17 ** Frankfurt [Hold 'em] (0.25|0.50 NL - Cash Game) Real Money Eton sitting in seat 1 with $87.20 mase0 sitting in seat 2 with $148.28 klabbis sitting in seat 3 with $51.33 Lady75 sitting in seat 4 with $57.54 oznahirottah sitting in seat 5 with $36.25 superskurk sitting in seat 6 with $55.42[Dealer] Eton posted the small blind - $0.25 mase0 posted the big blind - $0.50 ** Dealing cards to klabbis: 3c, 3d klabbis raised to $2.00 Lady75 folded oznahirottah folded superskurk folded Eton folded mase0 called - $2.00 ** Dealing the flop: 3s, 10c, 4h mase0 checked klabbis bet - $3.00 mase0 raised to $12.00 klabbis raised to $40.25 mase0 went all-in - $134.28 klabbis went all-in - $9.08 ** Dealing the turn: 8h ** Dealing the river: 10s mase0 shows: 4c, 4d klabbis mucks: 3c, 3d mase0 wins $99.91 from the main pot Citera
hampulito Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Du kan alldrig folda på den flopen utan en MONSTERREAD! Citera
JGrande Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 lol att du ens funderar på att lägga den Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 lol att du ens funderar på att lägga den Du kan inte sannolikheten att jag skulle vara slagen? Citera
hampulito Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Du kan inte sannolikheten att jag skulle vara slagen? Du är säkert slagen rätt ofta när 100bb åker in på flopen här. Men vad ska du ha för att dega utan att fundera på det, endast topset? Citera
ulaf Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Det finns inget utrymme att lägga sig. Du kan aldrig lägga för hans första raise på floppen, och synar du åker det in på turn. Hade du haft 150 dollar så är det okej att gråta en skvätt innan du trycker på SYN! Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Det finns inget utrymme att lägga sig. Du kan aldrig lägga för hans första raise på floppen, och synar du åker det in på turn. Hade du haft 150 dollar så är det okej att gråta en skvätt innan du trycker på SYN! Haha, hade inte en blekaste fundering på att lägga mig när jag spela. Men tänkte bara höra mig för. Citera
Myt4z Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Dega in och njut bara, njut! Citera
FiSherman63 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Det här var intressant, starta gärna fler trådar. Citera
grebgokz Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Du kan inte sannolikheten att jag skulle vara slagen? 144:1 att någon (vid fullring) skall ha spelat pocket och träffat set samtidig som dig var det någon som räknade ut här på forumet en gång. mao spela som du har nöten. Jag satt en gång på SvS med 55 och flopen kom 35T rainbow och jag beta ut och en spelare efter mig pushade AI 200BB och jag tänkte han har TT vad kan han annars ha? jag tänkte till lite och insåg att han kan ha AT random överpar så jag synade och han visa TT..... men river kom en 5 Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Det här var intressant, starta gärna fler trådar. Tycker rubriken förklarade vad tråden handlade om nog bra. Så håll käft fisk. (om du nu försökte göra dig lustig) Citera
easylife Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 känns inte som du är berättigad att kalla någon annan för "fisk", det förstår du väl trots allt? Citera
SoderKrippa Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Tycker rubriken förklarade vad tråden handlade om nog bra. Så håll käft fisk. (om du nu försökte göra dig lustig) +1 /SK Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Du kan alldrig folda på den flopen utan en MONSTERREAD! lol Enkel fold imo Vad ska han ha? Citera
Playboy Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 144:1 att någon (vid fullring) skall ha spelat pocket och träffat set samtidig som dig var det någon som räknade ut här på forumet en gång. Ifall du redan har träffat set gäller inte det resonemanget. I och med att vi vet a priori att du har träffat set, och att sannolikheten att FI träffar set är (nästan) oberoende att du träffar set, så blir sannolikheten att FI träffat set samtidigt som dig = sannolikheten att FI träffat set över huvud taget. Citera
BjornL1491910513 Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Du kan inte sannolikheten att jag skulle vara slagen? Tänker du såhär så kommer jag pusha dig varenda hand + alla dina motspelare. Vekare spelare får man ju leta efter. Citera
Memory Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Syna bara hans $12 raise för att få in det på turn/river. Citera
okocha Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 +1 /SK -1. Varför ska alla vara så trevliga jämt? Hur många trådar finns det där ts frågar om han ska folda set? (för många) Hur många av gångerna är det rätt att vika? (0) Citera
ulaf Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Alla har vi skapat onödiga trådar eller ställt vad som uppfattats som en dum fråga. Ingen idé att vara otrevlig om det inte är ett uppenbart troll det gäller. Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Fan vilka low lifes som hänger på detta forum. Herregud skaffa ett liv:evil: och vars är moderatorn? Citera
okocha Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Alla har vi skapat onödiga trådar eller ställt vad som uppfattats som en dum fråga. Ingen idé att vara otrevlig om det inte är ett uppenbart troll det gäller. Jo det är sant, är bara soderkrippa jag stör mig på. /okocha Citera
Memory Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Fan vilka low lifes som hänger på detta forum. Herregud skaffa ett liv:evil: och vars är moderatorn? ok, ska inte svara på nån till HH från dig. Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 ok, ska inte svara på nån till HH från dig. Nu menar jag såklart bara dom som ska jävlas. Citera
Partyjack Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Nu menar jag såklart bara dom som ska jävlas. Ärligt talat, står det som det står i rubriken så har man väl ett val om man vill läsa ännu en sån här tråd som beskrivs som så jobbig enligt många? Att börja gråta om att det är så irriterande att det är så många som postar beats som inte går att komma ifrån osv känns inte genomtänkt om man nu själv sitter och läser i tråden? Anledning till aggression tycker jag finns när det är ett puräkta troll som bara jävlas, när det sen är en nybörjare (?) som ärligt inte vet tycker jag nog man kan vara lite mer förlåtande om man ändå är inne och läser i tråden!? Citera
klabbisjp Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Ärligt talat, står det som det står i rubriken så har man väl ett val om man vill läsa ännu en sån här tråd som beskrivs som så jobbig enligt många? Att börja gråta om att det är så irriterande att det är så många som postar beats som inte går att komma ifrån osv känns inte genomtänkt om man nu själv sitter och läser i tråden? Anledning till aggression tycker jag finns när det är ett puräkta troll som bara jävlas, när det sen är en nybörjare (?) som ärligt inte vet tycker jag nog man kan vara lite mer förlåtande om man ändå är inne och läser i tråden!? Ett uppriktigt tack! Lås tråden hejs Citera
Recommended Posts