Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det är dags för lite omstrukturering i livet. Jag måste ta och lära mig att laga lite riktig mat. Äter väldigt ofta ute, vilket jag gillar skarpt. Men när jag ska slänga i hopp något hemma, blir det ofta lasagne ala halvfabrikat, kycklingfilé eller någon trevlig köttbit. Enformigt som satan. Vore nice om någon kan ge mig tips på en kokbok, vill inte ha någon med allt för fancy recept, inga fett bomber eller någon GI-freak bok.

Postad
Också från ICA: Rutiga kokboken.

Inte fancy. Många recept, med få ingredienser.

Ähum......Rutiga kokboken är från ICA Bokförlag. Den totalfarsa skriver om är från ICA. So what? Tänker ni. Jo, det är major difference. ICA Bokförlag är ett varumärke som ägs av Forma Publishing Group. ICA är ett detaljhandelsföretag. Rätt ska vara rätt :-)

Postad
Ähum......Rutiga kokboken är från ICA Bokförlag. Den totalfarsa skriver om är från ICA. So what? Tänker ni. Jo, det är major difference. ICA Bokförlag är ett varumärke som ägs av Forma Publishing Group. ICA är ett detaljhandelsföretag. Rätt ska vara rätt :-)

Mao är det den senare den med kapitlet om hur tillreda äldre köttfärs?

Postad
Mao är det den senare den med kapitlet om hur tillreda äldre köttfärs?

Möjligen den från ICA, ja :-) Även om jag fick en del frågor efter köttskandalen om vad VI sysslade med.

EDIT: Är alltså anställd på Forma Publishing Group