Eldkvarn Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 .....nya skivan heter Hunger Hotell. http://www.hungerhotell.se, som är en del av marknadsföringsmaskinen för Eldkvarns kommande album med samma namn öppnade häromdagen. Plura bloggar och lägger upp bland annat videor. Det är värt ett besök, idag la man nämligen upp titelspåret och singeln Hunger Hotell. Citera
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 SPAM, tänkte jag först... men är det planerat sedan 2004 med 100-talet pokerinlägg så är det så snyggt gjort så det får rendera en guldstjärna i stället Citera
CopShootCop Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Låter spännande. Eldkvarn faller för mig in i kategorin "musik som jag inte lyssnat på men är nästan säker att jag skulle gilla". U2 faller in i samma kategori. Måste se till att fylla igen luckorna i min musikaliska allmänbildning. Citera
gdaily Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Eldkvarn är faktiskt en liten favorit Citera
Eldkvarn Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 Låter spännande. Eldkvarn faller för mig in i kategorin "musik som jag inte lyssnat på men är nästan säker att jag skulle gilla". U2 faller in i samma kategori. Måste se till att fylla igen luckorna i min musikaliska allmänbildning. Då ska du lyssna på deras senaste platta...Svart Blogg. Den är så jävla bra och den bästa skivan dom har släppt på bra länge........ Citera
Eldkvarn Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Postad 9 November , 2008 SPAM, tänkte jag först... men är det planerat sedan 2004 med 100-talet pokerinlägg så är det så snyggt gjort så det får rendera en guldstjärna i stället Hahahaha......tack. Citera
Recommended Posts