plzgogame Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Korrekt fold här? Satte honom på antingen ett högre set än mitt eller ett skrämt färgdrag. Full Tilt Poker Game #XXXXXXXXXX: $5 + $0.50 Sit & Go (XXXXXXXX), Table 6 - 25/50 - No Limit Hold'em - 18:18:33 ET - 2008/11/08 Seat 1: TanjavA (2,990) Seat 2: OllillO (6,410) Seat 3: jpizz9 (5,570) Seat 4: HERO (3,857) Seat 5: VANHELZING (2,550) Seat 6: NatasaD (2,385) Seat 7: cstamm (3,115) Seat 8: thebigfluke (2,790) TanjavA posts the small blind of 25 OllillO posts the big blind of 50 The button is in seat #8 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO jpizz9 folds HERO calls 50 VANHELZING folds NatasaD folds cstamm folds thebigfluke calls 50 TanjavA calls 25 OllillO checks *** FLOP *** TanjavA checks OllillO checks HERO bets 150 thebigfluke has 15 seconds left to act thebigfluke raises to 300 TanjavA folds OllillO folds HERO calls 150 *** TURN *** HERO checks thebigfluke bets 2,440, and is all in HERO has 15 seconds left to act HERO has requested TIME HERO folds Uncalled bet of 2,440 returned to thebigfluke thebigfluke mucks thebigfluke wins the pot (800) *** SUMMARY *** Total pot 800 | Rake 0 Board: Seat 1: TanjavA (small blind) folded on the Flop Seat 2: OllillO (big blind) folded on the Flop Seat 3: jpizz9 didn't bet (folded) Seat 4: HERO folded on the Turn Seat 5: VANHELZING didn't bet (folded) Seat 6: NatasaD didn't bet (folded) Seat 7: cstamm didn't bet (folded) Seat 8: thebigfluke (button) collected (800), mucked EDIT: Inga reads på FI, var typ max 15 händer in i turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Jag skulle aldrig vikt i en 5 dollars sit & go med set mot en överbetspush. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2008 Jag skulle aldrig vikt i en 5 dollars sit & go med set mot en överbetspush. Alltså jag vettefan, jag kände bara att jag var slagen där. Det var en 90manna sitngo förövrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Eftersom det egentligen är en 1$ sng du spelar så pushar jag glatt alla dagar i veckan och hoppas han sitter på A7 A6 eller 76. Hade även också pushat 7 dagar i veckan i en 5$ sng. Sedan hans miniraise på flop är spooky, ta hjälp av din deepstack och dega in 900 mer eller i alla fall betta 3/4 eller pot på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 Personligen tycker jag att det är fruktansvärt dåligt spelat. 3 bet flop till drygt 1k. Som spelat syn turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 8 November , 2008 Rapport Share Postad 8 November , 2008 det här är alltså en rent utsagt totalt idiotisk fold, gör aldrig om det... bättre ev+ lägen händer nog 1 av 10 sitngos... alltså den är så ruggigt dålig att ja finner inte ord, vill du ha en analys varför så säg till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Eftersom det egentligen är en 1$ sng du spelar så pushar jag glatt alla dagar i veckan och hoppas han sitter på A7 A6 eller 76. Hahahaha, good find, var tvungen kolla opr och du verkar ha så rätt, så rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 9 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2008 Eftersom det egentligen är en 1$ sng du spelar så pushar jag glatt alla dagar i veckan och hoppas han sitter på A7 A6 eller 76. Hade även också pushat 7 dagar i veckan i en 5$ sng. Sedan hans miniraise på flop är spooky, ta hjälp av din deepstack och dega in 900 mer eller i alla fall betta 3/4 eller pot på turn. haha, jag tog den dirr ur txtn. men det var en $1 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 ai turn ALLA dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 jag höjjer pre, jag betar flopp och jag får in turn. Som spelat så checkar jag inte turn och som spelat så foldar jag inte turn. haha, jag tog den dirr ur txtn. men det var en $1 iaf. Jag railade dig(Annica38) ett litet tag för några dagar sen och ditt spel var nog det sämsta jag sett. hahahaa fakeedit: sorry men jag kan inte släppa det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 wp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Korrekt fold här? Satte honom på antingen ett högre set än mitt eller ett skrämt färgdrag. *** FLOP *** TanjavA checks OllillO checks HERO bets 150 thebigfluke has 15 seconds left to act thebigfluke raises to 300 TanjavA folds OllillO folds ---> HERO calls 150 <-- URSÄKTA? Sätter du honom på ett överset eller färgdrag? Själv sätter jag honom på A6, A7, A3, 67 eller Ax i hjärter. Oavsett vad kan du för fan inte slänga ett set där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Att inte raisa flop är kriminellt... Att checkfolda turn är bara helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dafvor Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Att inte raisa flop är kriminellt... Att checkfolda turn är bara helt sjukt Agree! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Bedrövligt spel på samtliga gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Bedrövligt spel på samtliga gator. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 haha, jag tog den dirr ur txtn. men det var en $1 iaf. Ja och ändra 1$ + 0.25$ till 5$ + 0.50$. Och dessutom byta på bara namn på dig men inte dom andra.. så sökte på alla andra och alla multitabla 1$ 90manna. Sedan var det inte försvårt att lista ut vilken tävling det var du var med i eftersom namnet där började på P och slutade på E, på en viss spelare antog jag ju att det var du. Edit: Vad tänkte du åstadkomma med din Q4? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tok_junior Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Haha men seriöst, du är fan sämre än MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 bara en tanke, viljen linje har du i handen? limpar pre för att leta set, annars folda(?) hittar det och då foldar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 17 November , 2008 Rapport Share Postad 17 November , 2008 Nu har det i o f s redan kommit många svar men här kommer ett till. Hade absolut synat! Visst finns det en liten risk att han sitter på ett högre set men då får det vara så. Varför skulle han i så fall höja ut dig ur potten? Min gissning i dessa mtt låg limit är färgdraget. Han hoppas på att sno potten här och annars kanske han drar in sin färg. Ditt självklara val är såklart syn då du har klart bättre odds för att han missar sin färg. Du har förövrigt flera outs för kåken... Syn alla dagar i veckan. Annars börjar det en ny sit & go om några minuter . Man måste våga för att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts