Gå till innehåll

Söker medarbetare till Sportsbettingprojekt


Recommended Posts

Brukar spela en hel del på speedway när det körs, men nu är det uppehåll i speedwayen till april så tänkte försöka tjäna lite pengar på sportsbetting genom att köra lite annat också.

 

Brukar rygga några stycken som är vinnande, men tänkte börja med att spela på lägre divisioner eftersom att spelbolagen inte alls har så bra koll på dom.

 

Att spela Champions League, PL, Serie A etc är svårt o gå vinnande på eftersom att spelbolagen har så bra koll där.

 

Tänkte nu börja köra div 3 i England Fotboll, handboll div 2, asiatiska ligor etc eftersom att spelbolagen inte alls har lika bra koll på det.

 

Jag kan själv nästan ingenting om lagen där, men tänkte försöka plugga på, kolla hr dom spelat tidigare matcher, skador, avstängningar, form etc.

Ganska mycket statistik.

 

Söker nu personer som vill göra detta med mig. Säg att man är 5 pers så delar man upp ligor att en endast kollar på den ligan o sen tipsar om bra spel eller att man väljer ut ett par ligor o kollar tillsammans.

 

Tänkte köra detta långsiktigt o ni som är intresserade kan skriva här i tråden eller skicka PM.

 

Inga garantier för att vi kommer bli vinnande, men jag tror vi har en riktigt bra chans bara man lägger ner lite tid.

 

Skicka gärna PM så kan vi snacka mer på MSN om ni är intresserade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säger bara basket killar, satsa på det. Finns så sjukt skickliga killar på det och riktigt bra utbud över allt. Vinner riktigt bra på det.

 

Ja basket kommer det bli!! Garanterat.

 

Vi får se hur många det blir, men det kan bli så att varje medlem får reka en liga och att vi skapar ett privat forum. Det är tänkt att vi kör igång i december!

Hör av er om ni är intresserade så kan jag berätta mer! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...