ElegantBB Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Varför får man rövsvett hela jävla tiden? jag kan inte koncentrera mig på spelet när jag har rövsvett för det känns så jävla obehagligt. Spelar ca 6h/dag och rör mig aldrig ur fläcken förutom när jag ska på toa då. Hur gör ni för att undvika rövsvett? själv har jag provat med att lägga en fläkt bakom mig men det blir bara jobbigt. Citera
speltorsk_LOL Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 FAN!! Jag som trodde jag hade en fellow-punkare här Citera
bossbaver Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Varför får man rövsvett hela jävla tiden? Därför du har troligtvis överdrivet mycket fett runt arslet. Lösning? - Banta! Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 HAHAHA ...rolig tråd. Känner inte av detta så inga tips tyvärr, men luftiga shorts? Citera
DrRoland Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Du har alldeles för mycket kläder på dig. Testa att spela barebun så får du se att det hjälper. Citera
Snabelguy Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Skaffa ett jobb så du slipper sitta ner hela dagen. Citera
bananuz Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Hitta på nån sidoaktivitet som du kan göra samtidigt så att du inte sitter helt stilla hela tiden: Citera
ElegantBB Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Skaffa ett jobb så du slipper sitta ner hela dagen. Har ingen merit, jag fick inte äns jobb på max har fått ett svartjobb på en pizzeria men slutade efter 3 veckor. Dom gav mig 35 kr/h och jag slet som fan Citera
ElegantBB Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Därför du har troligtvis överdrivet mycket fett runt arslet. Lösning? - Banta! 175 cm lång o väger 65 kg Citera
ElegantBB Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Postad 6 November , 2008 Ajja, jag får ha den förbannade fläkten, jag hatar ljudet bara,när jag spelar poker så vill jag ha det tyst. Citera
Partyjack Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 175 cm lång o väger 65 kg Då kanske du har överaktiva svettkörtlar kring rövhålet? Pröva botox? Säkert en investering om du spelar tillräckligt högt och tycker det är okej att svettas lite mer från tex armhålorna. Citera
Snabelguy Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Har ingen merit, jag fick inte äns jobb på max har fått ett svartjobb på en pizzeria men slutade efter 3 veckor. Dom gav mig 35 kr/h och jag slet som fan Utbildning och/eller praktik kan vara en lösning. Citera
Ruttna Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Linda ihop en handduk till en korv och lägg mellan skinkorna när du sätter dig. Du svettas lika mycket men det sugs upp direkt! Citera
bananuz Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Linda ihop en handduk till en korv och lägg mellan skinkorna när du sätter dig. Du svettas lika mycket men det sugs upp direkt! Citera
sexyterran Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 lol har samma problem men då e jag oftast skitnödig Citera
bananuz Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Du kanske förresten har för varmt underlag på stolen? Läder/skinn blir ju i regel lätt varmt, tyg kanske är att föredra? Citera
Bluwajt Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Raka bort hår om du har överdrivet mycket där nere. Tror det kan hjälpa. Citera
brainslicer Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Ajja, jag får ha den förbannade fläkten, jag hatar ljudet bara,när jag spelar poker så vill jag ha det tyst. Kan rekommendera den där http://www.noctua.at/main.php?show=productview&products_id=4&lng=en. , supertyst. Sy ett hål i kalsongen, installera den med soft mounts http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=334030 för att slippa kalsongvibrationer. garanterat tyst...(until da shit hits da fan) Citera
LuckyStar5.1 Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 Linda ihop en handduk till en korv och lägg mellan skinkorna när du sätter dig. Du svettas lika mycket men det sugs upp direkt! Så kan man sälja den på nätet sen! 2 flugor i en smäll lixom... Citera
VanMassenhoven Postad 6 November , 2008 Rapport Postad 6 November , 2008 LOL lätt den roligaste tråden på länge!!! Citera
Ripperkof Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 http://huden.nu/produkter/absoluttorr/ Nog att det kommer svida en del i röven de första 5, men det är väl ett litet pris att betala för att säkerställa flödet? Citera
dafvor Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Raka bort hår om du har överdrivet mycket där nere. Tror det kan hjälpa. Om man rakar väck det så svettas man garanterat mer. Tro mig. Jag har testat. Citera
HSvensson Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Om man rakar väck det så svettas man garanterat mer. Tro mig. Jag har testat. Citera
Recommended Posts