Sync Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Finns det något sätt förutom att gå in på inställningar och ändra borden till 640x480? Jag får överlapp när jag endast har fyra bord öppna på min 17" skärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Man kan väl fritt ändra storlek bara genom att ta tag i ett hörn och dra på Everest? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Finns det något sätt förutom att gå in på inställningar och ändra borden till 640x480? Jag får överlapp när jag endast har fyra bord öppna på min 17" skärm! Det finns ett sätt. Om du får alla bord att hamna under samma ruta nere i aktivitetsfältet så går det att högerklicka och ta "visa fönster sida vid sida". Det ska tydligen fungera för everest men jag har aldrig testat det själv då jag inte behövt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sync Postad 5 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2008 Det finns ett sätt. Om du får alla bord att hamna under samma ruta nere i aktivitetsfältet så går det att högerklicka och ta "visa fönster sida vid sida". Det ska tydligen fungera för everest men jag har aldrig testat det själv då jag inte behövt. Jag förstår inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts