Dustinz Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag spelar NL200/400 HU. Jag e lite sugen på att veta vad andra har för stats på ett ungefär för att se om jag är normal. Jag spelar 39/32/2.7 ungefär. Skulle gilla om någon ville dela med sig av sina stats för att jämföra lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Spelar hu NL200, om jag inte skulle suga så hårt på PT så skulle jag kunna ge mina stats, vad exakt innebär siffrorna så jag vet vad jag ska leta efter? VPIP% den första va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag spelade 28/22/2 vilket gick kass men det beror antagligen mer på mig än HD:n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Spelar hu NL200, om jag inte skulle suga så hårt på PT så skulle jag kunna ge mina stats, vad exakt innebär siffrorna så jag vet vad jag ska leta efter? VPIP% den första va? Men jag suger också rätt hårt, så shoot! vpip,pfr,total AF. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag spelade 28/22/2 vilket gick kass men det beror antagligen mer på mig än HD:n Galet tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 49/39/3.2 i så fall, ingen aning om det är bra eller inte dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Är det inte rätt vettigt att dela upp sina stats för HU efter position? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 49/39/3.2 i så fall, ingen aning om det är bra eller inte dock Så hade jag tidigare på ett ungefär, tyckte dock det svängde för mkt då så jag har försökt tighta till lite. men det där borde väl iaf inte vara dåligt va? Är det inte rätt vettigt att dela upp sina stats för HU efter position? absolut, men hur gör man det? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 I pos ska man väl försöka ligga på en 80-90 VPIP iaf.. Ur pos en del mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Jag spelar NL200/400 HU. Jag e lite sugen på att veta vad andra har för stats på ett ungefär för att se om jag är normal. Jag spelar 39/32/2.7 ungefär. Skulle gilla om någon ville dela med sig av sina stats för att jämföra lite. Dom där statsen har jag ungefär i 6-max. hint: Du är Matteproofiskt tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Så hade jag tidigare på ett ungefär, tyckte dock det svängde för mkt då så jag har försökt tighta till lite. men det där borde väl iaf inte vara dåligt va? Jag har precis tightat till mig till det där, svängde rejält innan. Men vad ungefär är optimala stats för HU då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Dom där statsen har jag ungefär i 6-max. hint: Du är Matteproofiskt tight. Tack, var väl typ nått sånt jag undrade över, för många jag pratat mer är betydligt lösare. Förstår dock inte riktigt hur det går till, jag tycker jag är betydligt mer aktiv än de flesta av mina motståndare tycker jag... får se över det lite. Jag har precis tightat till mig till det där, svängde rejält innan. Men vad ungefär är optimala stats för HU då? Ingen aning, var väl lite därför jag ville veta vad andra har typ Men det verkar som jag är skittight iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 det är tight imo. jag spelar 47/37 över 100k händer och exakt samma stats på nl400 över 50k händer 47/37 höja alla knappar som nån skrev bör få upp din vpip Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts