LuckyStar5.1 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Ni som använder moneybookers, finns det något + eller - gentemot Neteller? Ser poker-siten vem som har MB-kontot i namn? ...lånar nämligen min brors konto på ett par pokersiter och vill kunna använda moneybookers för detta. Citera
Per_GoneFishing Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Ni som använder moneybookers, finns det något + eller - gentemot Neteller? Ser poker-siten vem som har MB-kontot i namn? ...lånar nämligen min brors konto på ett par pokersiter och vill kunna använda moneybookers för detta. Har använt båda men nackdelen Moneybookers är att de har betydligt lägre limits på överföringarna vilket strular till det när man behöver det som mest. Personligen gillar jag också Netellers kort så att man kan plocka ut vinster direkt i bankomaten. Mycket av det på sistone Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Postad 4 November , 2008 Mest intreserad av om pokersiterna ser namn på kontoinnehavaren som använde moneybookers. Citera
Kepsen Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Har använt båda men nackdelen Moneybookers är att de har betydligt lägre limits på överföringarna vilket strular till det när man behöver det som mest. Personligen gillar jag också Netellers kort så att man kan plocka ut vinster direkt i bankomaten. Mycket av det på sistone Lägre limits? pff. du kan antingen göra så dom skickar hem ett verify brev på posten så ökar limiten , sen ett ID+ bankpapper typ från email så kan du få ungefär hur mkt som helst. Citera
Kepsen Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Mest intreserad av om pokersiterna ser namn på kontoinnehavaren som använde moneybookers. Är nästan 90% att FT gör det iaf. för när man sätter in från Moneybrookers till FT måste man ha sitt namn och allt så det stämmer med moneybrookers accountet. Citera
Jeg123 Postad 17 Januari , 2009 Rapport Postad 17 Januari , 2009 Man ser juh vem man fått pengar när man skickar mellan privatpersoner, så antar att företagen även borde se det. Citera
Recommended Posts