Bootliner Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Snyggt! Grattis! Vad är paketet värt? Citera
JELLJUN Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Klonkade iaf. paketet till EPT Deauville !!!! Royal ställer i sb med AT får syn av francys 66 554 turn en vacker T river 3 Stort grattis! Citera
jestii Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Grattis!! Du har inte sagt att du har dagbok här. Citera
highbury90 Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 Tack tack $9,5K tror jag Citera
bfdaddy Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Grattis! Blir det fjärde EPT:n? Citera
jutteson Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Grattis! Sätt dom franska fiskarna på plats nu Citera
highbury90 Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2009 Grattis! Blir det fjärde EPT:n? Yes, finns det nåt som heter fjärde gången gillt? Citera
JELLJUN Postad 6 Januari , 2009 Rapport Postad 6 Januari , 2009 Yes, finns det nåt som heter fjärde gången gillt? Har du klonkat själva mainevent någon gång ? Citera
Verner18 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Steps 5 Skämmes är duktig svensk (EPT-runner up etc.). Bör jag ställa själv direkt? Överspelar skämmes sin hand?Vår historia är att det är första gången vi möts (förutom en del på prima, men tror inte det spelar in) Jag har trebetta honom två gånger på tidig level. Båda gångerna med händer, men det spelar mindre roll eftersom han vikt båda. Ganska kallt av mig att köra där, men orkade inte riktigt vika. har inte så bra rutin på stepsen än, men verkar som att man ska vara osant tight. Grattis till deauville paketet! Citera
highbury90 Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2009 Ganska kallt av mig att köra där, men orkade inte riktigt vika. har inte så bra rutin på stepsen än, men verkar som att man ska vara osant tight. Grattis till deauville paketet! Tack! Hur ser du som FI i handen på denna tankegång när handen spelades angående att få dig att vika din hand? "Jag vill ju reppa en så stark hand som möjligt och i mina ögon hade en push från mig sett ut som just AK, AQ 77+ Medan en reraise där jag commitar mig gör min range snävare AK, TT+ typ Rätt, fel eller spelar ingen roll? " Citera
Verner18 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Tack!Hur ser du som FI i handen på denna tankegång när handen spelades angående att få dig att vika din hand? "Jag vill ju reppa en så stark hand som möjligt och i mina ögon hade en push från mig sett ut som just AK, AQ 77+ Medan en reraise där jag commitar mig gör min range snävare AK, TT+ typ Rätt, fel eller spelar ingen roll? " Spelar ingen roll mot mig iaf, jag tror att du kör samma line med alla händer som du kör med. jag hade slagit upp å hamnat med fingrarna i kakburken ett par gånger och så var ju ganska sugen på att köra där när jag hade okej för första gången men är nog bättre att vika där och vänta in bättre läge. levling på hög nivå skulle va att kallsyna med any2 där för att reppa aa, då blire checkfold med kk Citera
highbury90 Postad 11 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2009 Spelade frirullen till EMOP precis dubblade hand nr 2 med AK vs JJ där efter solid poker och varje gång jag fick in det så var jag minst 70/30. 8 Paket och 14 kvar när knappen ställer med 77 jag synar i sb med JJ och såklart träffar han river. Är klar om knektarna står... Citera
Recommended Posts